تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکاتی برای مدیریت جوانترها در محل کار

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: بسیاری از میلنیال‌ها (نسل هزاره یا نسل Y) و تازه فارغ التحصیل شده‌ها دورکاری را ترجیح می‌دهند. دورکاری باعث می‌شود تعادل بهتری بین کار و زندگی‌شان ایجاد شده و ضمنا آزاد باشند تا کار دیگری هم انجام دهند و راضی‌تر شوند. دورکاری برای جوانترها فرصت‌های بسیار خوبی نیز فراهم می‌کند.

میلنیال‌ها یا جوانترها می‌توانند سرمایه‌های خوبی برای تیم‌های دورکار باشند اما مدیریت آنها ممکن است کار دشواری باشد. شما به عنوان یک مدیر باید بدانید چطور بدون آنکه حقوق‌شان را زیر پا بگذارید یا چشم انداز جوان و تازه‌شان را مخدوش کنید، آنها را مدیریت کنید. برای کمک به شما در این مطلب چند نکته‌ی مفید جهت مدیریت بهتر میلنیال‌ها ارائه می‌دهیم.

نکاتی برای مدیریت جوانتر‌ها در محل کار

انتظارت را کاملا مشخص کنید

دورکاری نیازمند حضور روزانه در محل کار نیست و برای همین ممکن است انتظارات و وظایف شغلی گاهی گیج کننده شوند. بنابراین هر وقت که یک دورکار جوان را وارد تیم‌تان کردید، هر چه زودتر انتظارات و وظایف را کاملا مشخص کنید؛ کارهایی را که باید روزانه انجام شوند توضیح دهید، مثلا جلسه‌ی صبحگاهی از طریق اسکایپ به صورت روتین یا ارائه‌ی گزارشی از کارهای انجام شده در پایان هر روز کاری. تعیین کردن برنامه‌های ارتباطی و فرایندهای کاری مشخص باعث می‌شود همه چیز ساده‌تر شود.

در مورد فرصت‌هایی که کار می‌تواند برای کارمندان‌تان ایجاد کند شفاف صحبت کنید. جوانترها به طور کلی در مورد آینده‌ی اقتصادی خود احساس تردید و ناامنی می‌کنند و مطمئنا ارزش کاری را که به آنها اجازه می‌دهد دریافت حقوقی منظمی داشته باشند به خوبی می‌دانند. درمورد تجربیاتی که آنها به عنوان یک دورکار کسب خواهند کرد بدون در نظر گرفتن منافع شخصی عمل کنید و از دادن ترفیع‌های ممکن که لایق آن هستند تردید نداشته باشید.

خودتان را با جدیدترین تکنولوژی‌ها همگام کنید

میلنیال‌ها معروف شده‌اند به تنبل و بلند پرواز بودن در کار. اما واقعیت این است که بیشتر آنها علاقه مند به پیدا کردن راهی بهتر جهت انجام کارها هستند، نه اینکه تنبل باشند. آنها دوست دارند از آخرین تکنولوژی‌ها برای کارآمدتر کردن تلاش‌های‌شان بهره ببرند. بررسی‌ها نشان داده که یکی از بزرگترین ملاحظات نسل جوان در انتخاب شغل این است که شرکت مورد نظر از جدیدترین فناوری‌ها استفاده می‌کند یا نه.

میلنیال‌ها به تازه‌ترین و بزرگ‌ترین تکنولوژی‌ها آشنایی دارند و بسیاری از آنها از اختراعات استقبال می‌کنند و نسبت به سایر نسل‌ها، با تکنولوژی به روز دنیا، راحت‌ترند، مخصوصا در محیط کار. شما به عنوان یک مدیر باید درک کنید که کارمندان جوان‌تان استفاده از تکنولوژی‌های جدیدتر را به نمونه‌های قدیمی‌تر ترجیح می‌دهند. مثلا تحقیقات نشان داده ۴۱ درصد از جوان‌ها، در زمینه‌های کاری، ارتباط الکترونیکی را به تماس تلفنی ترجیح می‌دهند.

خیلی از آنها حتی با فضای کاملا مجازی کار که هیچ قلم و کاغذ و قفسه‌ی فایلی وجود ندارد صد در صد موافقند. از آنجایی که دورکاری معمولا متکی بر ابزارهای آنلاین ارتباطی است، دخالت دادن تکنولوژی چندان هم مسئله‌ی خاصی نیست. اگر مطمئن نیستید که از کدام ابزار ارتباطی آنلاین باید استفاده کنید، سخت نگیرید و پیشنهادهای اعضای جوان تیم‌تان را بپذیرید.

حس مسئولیت پذیری را در کارمندان‌تان تقویت کنید

دورکارها لازم نیست هر روز در محل کار حاضر شوند و به همین علت ممکن است وسوسه شوند از این آزادی که در کار دارند سوء استفاده کنند. تقویت حس مسئولیت پذیری در کارمندان یکی از مشکلات اصلی مدیریت دورکارها در تمام سنین است، نه فقط جوان‌ترها. اما این نسل در جستجوی استقلال و خود فرمانی است و تمایل چندانی به میکرو مدیریت ندارد، برای همین ایجاد تعادل بین این دو نیاز به ترفندهایی دارد.

نکاتی برای مدیریت جوانتر‌ها در محل کار

مطالعه‌ای دریافت 75 درصد از میلنیال‌ها اطلاعی نداشتند که عملکرد حرفه‌ای‌شان طبق روال بوده و 90 درصد‌شان مایل بودند مدیرشان آنها را در جریان راندمان کاری‌شان بگذارد. پس حتما بازخورد منظمی از پیشرفت‌ها و چگونگی عملکردها ارائه بدهید تا کارمندان جوان‌تان به عملکرد خوب‌شان ادامه دهند. استفاده از ابزارهای پیگیری زمان، یکی از راههای تقویت حس مسئولیت پذیری در کارمندان است. استفاده از ابزار مدیریت پروژه که امکان ارزیابی کارها را داشته باشد نیز به اعضای تیم و مدیران کمک می‌کند مطمئن شوند همه‌ چیز به موقع انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکاتی برای مدیریت جوانترها در محل کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..