تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش‌های اینترنتی راه حل بهبود وضعیت نشر است

مدیر داخلی نشر مایا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فروش های اینترنتی راه حل بهبود وضعیت نشر / /// نوروز

نیما معماریان،مدیر داخلی انتشارات مایا در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص افزایش قیمت کاغذ در سال 96، گفت: کاغذ متریال اصلی تولید کتاب است و افزایش قیمت آن روی محصول نهایی تاثیر می‌گذارد و به قیمت پشت جلد کتاب اضافه خواهد شد.توان خرید مردم هم اندک است و این مسئله به طور قطع روی وضعیت بازار کتاب تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: این فراخوان‌ها و جشنواره‌هایی چون طرح عیدانه کتاب که هم اکنون اتفاق می افتد در حد بضاعت خود به وضعیت بازار نشر کمک می کند اما اینکه فکر کنید با این طرح ها تغییر اساسی در بازار کتاب رخ می دهد، اشتباه است. طرح هایی مانند عیدانه کتاب می تواند شوک کوچکی به بازار کتاب وارد کند و وضعیت نشر را اندکی تغییر دهد.

مدیر داخلی انتشارات مایا در خصوص راهکارهای خود برای حوزه نشر بیان کرد: برای بهبود وضعیت نشر کشور باید به سمت فروش های اینترنتی رفت. با توجه اینکه کتاب دغدغه بخشی از مردم تهیه کتاب مورد نظرشان است و به دلیل پخش ضعیف در زمینه کتاب، باید به سمت فروش های اینترنتی کتاب  رفت و از این طریق  این بخش را قوی کرد. با کارهایی مانند ارسال رایگان کتاب، خرید یک سقفی از کتاب های انتشاراتی و هدیه دادن می تواند به تغییر وضعیت نشر کمک کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش‌های اینترنتی راه حل بهبود وضعیت نشر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..