تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوانندگی ابراهیم تاتلیس کنار اردوغان در مرز سوریه

به گزارش شمانیوز، رئیس‌جمهور ترکیه با یونیفورم نظامی از پاسگاهی در جنوب این کشور که در مرز با سوریه است، بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در جریان بازدید از پاسگاه مرزی "اوغول بینار" در استان هاتای واقع در جنوب این کشور با سربازان ترکیه‌ای دیدار کرد.

خلوصی آکار، رئیس ستاد ارتش ترکیه و فرماندهان نظامی اردوغان را همراهی می‌کردند.

وی در مقابل سربازان در این پاسگاه گفت: نیرو‌های شرکت کننده در عملیات "شاخه زیتون" توانستند ۳۸۵۲ "تروریست" را در منطقه عفرین از پای درآورند.

در جریان این بازدید ابراهیم تاتلیسس (تاتلیس)، خواننده ترکیه‌ای که اصالتا کرد است در حضور اردوغان ترانه‌ای را درباره پیروزی ارتش ترکیه در شهر عفرین سوریه خواند.

علاوه بر ابراهیم تاتلیسس، آژدا پکان و سیبل جان، از جمله خوانندگانی بودند که برای نشان دادن حمایت خود از عملیات "شاخه زیتون" علیه نیرو‌های کرد در منطقه عفرین سوریه، با اردوغان همراه شدند./خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوانندگی ابراهیم تاتلیس کنار اردوغان در مرز سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..