تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ فروردین برنامه همیشه خونه روی آنتن شبکه آموزش می رود/همیشه خونه برنامه ای برای تمام اعضای خانواده

۱۴ فروردین برنامه همیشه خونه روی آنتن شبکه آموزش می رود/همیشه خونه برنامه ای برای تمام اعضای خانوادهسید حسن میر امین محمدی جانشین تهیه کننده برنامه همیشه خونه درگفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص این برنامه گفت:سری جدید برنامه همیشه خونه‌ از ۱۳ آذر ماه ۹۵ آغاز شد، رویکرد برنامه ترویج سبک زندگی و معرفی خانواده های موفق است.

وی ادامه داد:هرشب در برنامه یک خانواده را به عنوان مهمان داریم و به موفقیت و ویژگی این خانواده می پردازیم، البته در کنار آن مباحث کارشناسی در برنامه داریم اما محور اصلی برنامه حضور خانواده موفق است .

محمدی اظهار داشت:طراحی این برنامه برای تمامی اعضای خانواده است ،به نحوی که خانواده ها بتوانند با موفقیت و چالش ها در خانواده ایرانی همذات پنداری کنند.فارغ از اینکه آنها چه موفقیت اجتماعی و تحصیلی دارند.

وی افزود: موفقیت درون منزل خانواده ها اولویت دعوت برنامه همیشه خونه است.البته تحصیلات ،نخبه بودن ،جایگاه اجتماعی،مهارت خاص آنها هم در گفتگو مطرح می شود .

وی بیان کرد:مناسبت های روز در برنامه همیشه خونه مهم است ،چراکه آگاهی بخشی در یک خانواده نسبت به مسائل روز مثل اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی لازم است.

وی در خصوص برنامه نوروزی همیشه خونه اظهار داست:در ویژه برنامه نوروزی نیز همان روش را ادامه داده ایم ومانند برنامه های مختلف در ایام نوروز به سمت سلبریتی ها نرفته ایم بلکه ما از خانواده های موفق دعوت کرده ایم با فضای نوروزی و جذاب برنامه همیشه خونه را در ایام نوروز خواهیم داشت.برنامه همیشه خونه در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۲ از شبکه آموزش پخش می شود .

محمدی در خصوص رویکرد برنامه همیشه خونه عنوان کرد:امسال حضور خانواده موفق رادر برنامه همیشه خونه پررنگ و جدی خواهیم داشت، البته در انتخاب خانواده ها و نحوه حضور آنها دقت بیشتری داریم هدف اصلی ما این است که نشان دهیم موفقیت در چارچوب خانواده ایجاد می شود افرادی که به موفقیت رسیده اند با حمایت خانواده شکل گرفته است.

وی عنوان کرد:خانواده هایی که در برنامه حضور پیدا می کنند نزدیک به خانواده افراد جامعه هستند و ما آنها را می بینیم می توانیم به آنها نزدیک شویم ارتباط برقرار کنیم واز تجربیات آنها بهره مند شویم. همچنین برنامه همیشه خونه در گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش آماده می شود و انتخاب زوج برای اجرای برنامه به دلیل این است که آنها بتوانند گفتگو صمیمی داشته باشیم.

محمدی در خصوص بازخوردهای برنامه همیشه خونه گفت:حدود یک سال و نیم که برنامه روی آنتن است به یک طیف مخاطب فعال و همراه رسیده ایم و هرچه به جلو می رویم بازخورد بیشتری را می بینیم و با این استقبال ها مصمم تر می شویم.البته مهمانانی که در برنامه حضور پیدا می کنند مخاطب برنامه بودند و در خواست خود را دادند و ما با بررسی آنها را دعوت کرده ایم.

محمدی خاطر نشان کرد:ویژه برنامه نوروزی همیشه خونه تا ۱۳ فرودین ماه است و ادامه برنامه از ۱۴ فروردین پخش خواهد شد .از همه مخاطبان که برنامه همیشه خونه را می بینند نکات مهم را به ما انتقال بدهند و از کسانی که برنامه ما را ندیده اند دعوت می کنم وقت بگذارند و یک قسمت را ببینند و قول می دهم مخاطب ما خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ فروردین برنامه همیشه خونه روی آنتن شبکه آموزش می رود/همیشه خونه برنامه ای برای تمام اعضای خانواده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..