تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پاپ به خشونت رژیم صهیونیستی در نوار غزه

به گزارش شمانیوز، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان روز یکشنبه در سخنرانی خود که به مناسبت عید پاک در «کلیسای سنت پیتر» شهر واتیکان ایراد کرد، خواستار برقراری صلح در «سرزمین مقدس» (فلسطین اشغالی) شد و تأکید کرد که تعارض در این منطقه «دامن بی‌پناهان را نیز گرفته است».

وی همچنین خواستار پایان یافتن «قتل عام» در سوریه و امکان ورود کمک‌های بشردوستانه به این کشور، برقراری صلح در سودان جنوبی و جمهوری دموکراتیک کنگو شد.

پاپ فرانسیس با اشاره مستقیم به اقدامات نظامی و خشونت آمیز مزدوران رژیم صهیونیستی علیه معترضان فلسطینی در تظاهرات مسالمت‌آمیز روز جمعه که به شهادت ۱۷ فلسطینی انجامید، خواستار «برقراری صلح و آشتی در سرزمین مقدس [فلسطین اشغالی] شد»، سرزمینی که به گفته او، «این روزها زخم‌های یک تعارض همیشگی را تحمل می‌کند که دامنگیر بی‌پناهان نیز شده است».

این در حالی است که وزیر دفاع اسرائیل درخواست‌ها برای انجام تحقیقات پیرامون قتل عام معترضان فلسطینی طی تظاهرات مسالمت‌آمیز روز جمعه گذشته را رد کرده است.

گفتنی است که «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و شماری دیگر از رهبران جهان خواستار انجام تحقیقات مستقلانه پیرامون این عملیات سفاکانه مزدوران رژیم صهیونیستی شده اند./خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پاپ به خشونت رژیم صهیونیستی در نوار غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..