تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل بزرگ سرمربی استقلال مقابل الریان قطر

به گزارش شمانیوز، آبی های پایتخت در حالی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف با الریان قطر می روند که این بازی از اهمیت بسیار حساسی برای نماینده ایران برخوردار است چرا که استقلال در صورت برد می‌تواند صعود خود را قطعی کند.

سرمربی آلمانی استقلالی ها ولی در این دیدار با یک چالش بزرگ روبرو است او تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داده و این امر موجب شده تغییرات زیادی در ترکیب این تیم به وجود بیاید بازیکنانی چون مامه تیام، مجید حسینی و فرشید باقری از جمله ستاره های بزرگی هستند که به جمع مصدومان قدیمی اضافه شده اند.

وینفرد شفر در نشست مطبوعاتی دیروز گفت شاید به مامه تیام یک نیمه بازی بدهد و از طرفی در این بازی ممکن است داریوش شجاعیان را روی نیمکت بنشاند.

سرمربی استقلال در بازی های گذشته استقلال از داریوش شجاعیان رضایت کامل را نداشته و همین امر شاید سبب شود که او بازیکن تعویضی این دیدار باشد اما ثابت بازی کردن فرشید اسماعیلی یکی از تصمیمات محتمل شفر خواهد بود.

البته به احتمال فراوان در سمت راست دفاع استقلال می توانیم زوج رویایی این روزهای آبی ها یعنی وریا غفوری و خسرو حیدری را ببینیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل بزرگ سرمربی استقلال مقابل الریان قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..