تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی امامزادگان استان تهران در روز طبیعت

میزبانی امامزادگان استان تهران در روز طبیعتناصر نجار صادقی بازرس ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد آمادگی کامل امامزادگان استان تهران در میزبانی مردم در روز طبیعت ابراز داشت: در روز ۱۳ فروردین یا روز طبیعت تمام امامزادگان ما آماده ارائه خدمات از قبیل دادن چادر مسافرتی برای اسکان، سرویس بهداشتی و مشاوره به مردم هستند.

نجار صادقی همچنین در مورد بازرسی های سرزده از امامزادگان استان تهران در ایام نوروز ابراز داشت:در این ایام از امامزادگانی که در طرح آرامش بهاری حضور داشتند به صورت سرزده بازرسی شد و اگر کمی و کاستی وجود داشت به مسئولان امامزاده تذکر داده شد.

وی افزود:البته باید گفت که خدمات ارائه شده در حد مطلوب است.در طرح آرامش بهاری سال به سال نحوه خدمات دهی روبه بهبود است و ما با نظارت مستمر در جهت رشد کمی و کیفی خدمات گام برمی داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی امامزادگان استان تهران در روز طبیعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..