تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات سینماگران در سال جدید/ شعارهای توخالی ندهیم

سینمامسعود آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون درباره مهمترین اتفاق برای سینمای 97 در جهت ارتقای آن به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما باید به سمت رفتارهایی برویم تا کمی از اعتماد اجتماعی که سال های گذشته از بین رفته و مضمحل شده بازیابی شود.

وی افزود: امیدوارم با اعمال این رویکرد معیشت مردم به وضعیت مطلوب برگردد و دیگر شعارهای امید توخالی ندهیم.

آب پرور اضافه کرد: امیدوارم در سینما این روند رو به رشد صنعتی شدن با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.

همچنین در این باره داریوش باباییان تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: روش درست در مدیریت آیین نامه اکران به پاس پایمال نشدن حق همه افراد سینما مهمترین اتفاقی است که می تواند به رشد سینما در سال 97 کمک کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات سینماگران در سال جدید/ شعارهای توخالی ندهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..