تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشگيری از ترافيك‌های شهری و مسيرهای ورود و خروج شهرها با انتخاب بهترين مسير

پيشگيری از ترافيك‌های شهری و مسيرهای ورود و خروج شهرها با انتخاب بهترين مسيربه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جواد جهانشیری در توصیه به شهروندان برای نماندن در ترافیک سفر‌های نوروزی گفت: مشهدالرضا (ع) تا امروز که دور دوم سفر‌های نوروزی رفته رفته در حال اتمام می‌باشد پذیرای قدوم مبارک چند میلیونی زائرین امام هشتم (ع) بوده است لذا برای پیشگیری از هرگونه ترافیک و ازدحام در خروجی شهرها، به ویژه مشهدالرضا (ع) از زائرین و مسافرین محترم تقاضا داریم ضمن برنامه‌ریزی زمان‌های سفر خود جهت پیشگیری از ترافیک و ازدحام تردد قبل از حرکت بهترین مسیر را با استفاده از برنامه‌های مسیریابی آنلاین انتخاب نمایند.

وی در خصوص مسیر یاب‌های آنلاین چه کمکی در انتخاب مسیر ما دارند؟ یادآور شد: نرم‌افزار‌ها و ابزار‌های زیادی برای مسیریابی حین رانندگی تولید شده‌اند و هر کدام مزایا و معایب مخصوص خود را دارند. اما نکته قابل بحث در این مساله این است که برای دانلود و نصب این نرم افزار حتما از سایت‌های معتبر استفاده کنیم تا در دام مجرمان سایبری نیفیتیم.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی افزود: خوشبختانه چند سالی است که این سرویس ترافیک شهری را هم تشخیص می‌دهد و علاوه بر مسافت، فاکتور کم‌ترافیک‌ترین مسیر هم به گزینه‌های انتخابیِ مسیریاب‌ها اضافه شده است؛ بنابراین زمانی که شما از چنین نرم‌افزار‌هایی استفاده کنید، به دلیل در نظر گرفتن دو بعد مسافت و ترافیک، قطعا از بهترین و سریع‌ترین مسیر به مقصد خواهید رسید.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: امکانات مفید نرم‌افزار‌های مسیریاب به همین موارد ختم نمی‌شود. امکاناتی نظیر نزدیک‌ترین پمپ بنزین، مراکز درمانی، کلانتری و ... را نیز توسط اینگونه نرم افزار‌ها می‌توان در طول مسیر شناسایی نمود و در صورت وجود مشکل به راحتی به این مراکز مراجعه کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:همانطور که می‌دانید استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی علاوه بر این‌که تخلف سنگینی محسوب می‌شود، خطرات بسیار زیادی را به دنبال دارد. آمار‌ها نشان داده درصد بسیار بالایی از تصادفات به دلیل توجه راننده به تلفن‌همراه رخ می‌دهد.

وی به مسافرین نوروزی توصیه کرد: بهتر است کسی در کنار راننده بنشیند که توانایی کار با این نرم افزار را داشته باشد تا در حین رانندگی به راننده مسیر را اعلام نماید، تا راننده فقط حواسش به رانندگی باشد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با بیان اینکه کار با این نرم افزار در حین رانندگی می‌تواند خطر آفرین باشد از رانندگان محترم خواست حتما این توصیه پلیس فتا را در حین رانندگی جدی بگیرند تا در طول مسیر مسافرت دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشگيری از ترافيك‌های شهری و مسيرهای ورود و خروج شهرها با انتخاب بهترين مسير»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..