تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت سایبری خواستگار در پی جواب رد شنیدن

مزاحمت سایبری خواستگار در پی جواب رد شنیدنبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرامرز شاکری ‌ در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا اظهار کرد: با ورود یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید در فضای مجازی به پلیس فتا کارشناسان این پلیس در گام اول اظهارات شاکی و دختر وی را مکتوب نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی اعلام داشت مدتی است که فردی ناشناسی با ارسال پیام در شبکه اجتماعی با بیان اینکه اطلاعات شخصی بسیاری از بنده و دخترم دارد اقدام به فحاشی و تهدید کرده و این امر موجب سلب آسایش و آرامش روانی خود و خانواده‌ام گردیده است.

سرهنگ شاکری ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با جرائم پلیس فتا با به‌کارگیری روش‌های فنی و شگردهای تخصصی، متهم را در شهر سنندج، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی مأموران پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیرقابل‌انکار، به بزه انتسابی اعتراف کرده و بیان داشت که به دختر شاکی علاقه‌مند بوده اما به دلیل جواب رد شاکی و دخترش و به انگیزه انتقام‌جویی اقدام به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و ایجاد مزاحمت برای شاکی و دختر ایشان نمودم.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان بابیان اینکه یکی از خصوصیات فضای مجازی گمنامی کاربران می‌باشد، گفت: اما این به آن معنا نیست که کاربران به خود اجازه انجام اعمال مجرمانه دهند، زیرا هیچ عملی در این فضا از چشم تیزبین پلیس فتا پنهان نخواهد ماند.

وی همچنین در هشدار به کسانی که با آبرو و حیثیت دیگر کاربران بازی می‌کنند، گفت: هتک حیثیت، مزاحمت سایبری، انتشار شایعه و... از نظر قانون جرائم رایانه‌ای جرم است و مرتکبان این تخلفات در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی با قانون و دادگاه سروکار خواهند داشت و قانون از تخلف آن‌ها چشم‌پوشی نمی‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت سایبری خواستگار در پی جواب رد شنیدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..