تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی درب خانه سینما گل گرفته شد/ رکوردزنی فروش فیلم‌ها در زمستان

وقتی درب خانه سینما گل گرفته شد/ نامه 120 سینماگر به رئیس جمهور برای اکران یک فیلمبه گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آخرین ماه سال 96 برای سینمای ایران آبستن اتفاقات مهمی بود که اغلب دوستداران سینما با آن درگیر بودند.

*حسین رضایی بازیگر زیر درخت زیتون کیارستمی سه شنبه اول اسفند ماه در بیمارستان باهنر کرج درگذشت.

*رئیس سازمان سینمایی با اعلام اینکه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر گام بزرگی در راه حرفه ای تر شدن آن بود گفت تغییرات جشنواره فجر با رفع نقص های آن باید ادامه یابد.

* مانی حقیقی در جلسه پرسش و پاسخ جشنواره برلین پس از نمایش فیلمش در پاسخ به پرسش های سیاسی این سوال ها را خسته کننده خواند و گفت ما برای صحبت در مورد یک اثر هنری در اینجا هستیم.

* 120 سینما گر در نامه ای به رئیس جمهور خواستار اکران فیلم عصبانی نیستم شدند .این فیلم پنج بار پروانه نمایش گرفت اما تا به امروز اکران نشد.

* حمید نعمت الله، رضا درمیشیان، محسن امیریوسفی، مصطفی کیایی، خسرو معصومی، احمد امینی، پوران درخشنده، فرهاد مهرانفر و محمدرضا عرب به عنوان اعضای شورای مرکزی کانون کارگردانان انتخاب شدند.

* احمد نجفی در اقدامی عجیب در شورای صنفی نمایش را گل گرفت.این اقدام او در اعتراض به وضعیت نمایش فیلمش صورت گرفت که بازتاب فراوانی داشت.

* فیلم درساژ پوریا بادکوبه که در بخش نسل جشنواره برلین شرکت کرده بود تقدیرنامه ویژه فیلم را دریافت کرد.

* با حکم رئیس سازمان سینمایی مسعود نجفی به عنوان رئیس روابط عمومی این سازمان انتخاب شد.

* سازمان سینمایی اعلام کرد که سینمای ایران با اکران 34 فیلم در فصل زمستان 46 میلیارد تومان فروش داشته است که در نوع خود یک رکورد است.

* حامد بهداد بهترین بازیگر جشنواره گلدن گلوبال مالزی را برای فیلم «سد معبر» کسب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی درب خانه سینما گل گرفته شد/ رکوردزنی فروش فیلم‌ها در زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..