تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمندی که با آخرین پردازنده اتم اینتل در MWC به نمایش در آمد

حدود دو سال پیش اینتل رسما به کار پردازنده‌های کم مصرف اتم پایان داد؛ اما در نمایشگاه MWC و به دور از هیاهوی رسانه‌ای گوشی مجهز به جدیدترین پردازنده اتم به نمایش در آمده بود.

اینتل دو سال پیش اعلام کرد که از چرخه‌ی رقابت با تولیدکنندگان سیستم-روی-یک-چیپ‌های موبایل خارج می‌شود و پردازنده‌های اتم را دیگر تولید نمی‌کند. این بدین معنی بود که غول تولیدکننده‌ی نیمه‌هادی‌های مخصوص کامپیوترهای شخصی نتوانست در مقابل بازیگران دنیای پردازنده‌های موبایل مانند کوالکام دوام بیاورد. 

با همه این‌ها اینتل به دلیل تعهدات قراردادی که داشته دو تراشه‌ی جدید مبتنی بر معماری x86 را تولید کرده است که در گوشی‌های Senwa به کار گرفته شده‌اند. جالب است بدانید که این گوشی‌ها در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال به نمایش در آمده بودند اما رسانه‌ها متوجه آن‌ها نشده بودند. 

هر دو گوشی SenwaLS9718 و نسخه‌ی زیباتر LS9918 به پردازنده‌ی SC9853i مجهز شده‌اند که دارای ۸ هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی هستند که با واحد پردازش گرافیکی ARM Mali-T820 جفت شده‌اند. این پردازنده از دوربین با حداکثر رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند و قادر است ویدیو با رزولوشن 1080p ضبط کند. 

گوشی Senwa LS9718 مشخصات فنی شبیه به گوشی‌های میان رده دارد؛ این گوشی به نمایشگر ۵.۷ اینچ از نوع IPS LCD با نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن HD+ به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. برادر بزرگ‌تر این گوشی اینتلی، نمایشگر ۵.۹۹ اینچ با رزولوشن یکسان و دوربین دو گانه‌ی ۱۶ و ۸ مگایپکسل عرضه می‌شود.

بنچمارک‌های این گوشی نشان می‌دهند که پردازنده‌های اینتل به شکل قابل ملاحظه‌ای ضعیف‌تر از پردازنده‌های پرچمدار ساخت کوالکام یا حتی هواوی و سامسونگ هستند.

احتمالا این گوشی‌ها آخرین محصولات مبنتی بر پردازنده‌های موبایل اینتل خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمندی که با آخرین پردازنده اتم اینتل در MWC به نمایش در آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..