تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایی ۳۶۰ درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیری

نمایی ۳۶۰ درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قله‌ی دماوند که به عنوان بلندترین کوه ایران، خاورمیانه و بلندترین قلهٔ آتشفشانی آسیاشناخته می‌شود در شمال ایران و در قسمت مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای مازندران قرار دارد.

دماوند در سیزدهم تیرماه سال ۱۳۸۷ به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در فهرست آثار ملّی ایران ثبت شد. همچنین کوه دماوند از سال ۱۳۸۱ به عنوان «اثر طبیعی ملّی» در شمار مناطق چهارگانهٔ ارزشمند از نظر حفاظت محیط زیست قرار گرفته‌است.

کهکشان راه شیری نیز کهکشانی است که منظومه شمسی در آن قرار دارد. در آسمانی صاف و تاریک و به دور از آلودگی نوری، این کهکشان به صورت نوار شیری‌رنگی در پهنهٔ آسمان دیده می‌شود. این نوار در واقع از میلیون‌ها ستاره تشکیل شده‌است که چشم غیرمسلح قادر به تفکیک آن‌ها نیست.

در ادامه تصویری 360 درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیری مشاهده می‌کنید.

نمایی ۳۶۰ درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیری

انتهای پیام/

عکسی 360 درجه از کهکشان راه شیری و قله‌ی دماوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایی ۳۶۰ درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..