تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر تیراندازی چینی‌ها در آبهای خلیج فارس

به گزار ش شمانیوز، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تکذیب ورود کشتی‌های ماهیگیر چینی به آب‌های قشم اعلام کرد: کشتی‌های خارجی حق ورود به این آب‌ها را ندارند.

هادی حق‌شناس اظهار کرد: از روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این‌که کشتی‌های ماهیگیر چینی وارد آب‌های ایرانی شده و به صیادان ایرانی تیراندازی کرده‌اند که این خبر رسما تکذیب می‌شود و قطعا چنین چیزی صحت ندارد.

به گفته وی سازمان بنادر به طور دقیق این موضوع را پیگیری کرده و تمام مسئولان فعال در منطقه رسما گفته‌اند که ورود چینی‌ها به این آب‌ها صحت ندارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که کشتی‌های ایرانی می‌توانند در آب‌های بین‌المللی صید کنند، افزود: جدای از این آب‌ها، آب‌های سرزمینی هستند که هیچ کشتی خارجی حق صید در آن‌ها را ندارد و این موضوع در اختیار صیادان ایرانی است.

حق‌شناس افزود: تمامی شناور‌هایی که وارد این آب‌ها می‌شوند گواهینامه و مجوز‌های لازم را دریافت کرده‌اند و، چون این ماهی‌ها در آب‌های سرزمینی ایران هستند صیادان ایرانی مجوزدار برای صید آن‌ها اقدام می‌کنند.

در ساعات گذشته خبر‌هایی مبنی بر ورود ماهیگیران چینی به آب‌های جزیره قشم و درگیری آن‌ها با ماهیگیران ایرانی منتشر شده بود که حاکی از زخمی شدن تعدادی از صیادان ایرانی بود.

طبق اعلام رسمی سازمان بنادر، در آب‌های سرزمینی ایران تنها صیادان داخلی فعالیت می‌کنند و هیچ کشتی خارجی در این زمینه مجوزی دریافت نکرده است./خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر تیراندازی چینی‌ها در آبهای خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..