تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامل‌ترین جسد جانباخته سقوط ATR۷۲ پیدا شد

به گزارش شمانیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن کامل‌ترین جسد از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" خبر داد.

عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران موفق شدند کامل‌ترین جسد از جانباختگان هواپیمای ای. تی. آر ۷۲ "تهران-یاسوج" را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این کامل‌ترین جسدی بوده که تاکنون در دنا پیدا شده است، افزود: با توجه به مدارک موجود در لباس این جانباخته سقوط هواپیما، جسد متعلق به غلامعلی احمدی از مسافران تهرانی پرواز "تهران-یاسوج" بوده است.

فیلی ابراز کرد: در چند روز اخیر امدادگران موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جانباختگان را جمع آوری کنند که به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و وزش شدید باد در ارتفاعات امکان انتقال با بالگرد وجود نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دنا بقایای جمع آوری شده بزودی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامل‌ترین جسد جانباخته سقوط ATR۷۲ پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..