تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت بزرگ Telegram X برای اندروید منتشر شد

نسخه جدید تلگرام X با ویژگی‌های زیادی منتشر شد. در ادامه شما را با تغییرات این نسخه آشنا خواهیم کرد.

در نسخه جدید تلگرام ایکس که در حال حاضر برای اندروید منتشر شده است، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های متعددی هستیم که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

استفاده‌ی همزمان از چند اکانت

قابلیت Multi-Account که مدتی است به نسخه‌ی اصلی تلگرام اضافه شده و امکان استفاده‌ی همزمان از چند شماره و اکانت تلگرام را مهیا می‌کند، از حالا در تلگرام ایکس نیز قابل استفاده خواهد بود. شما قادر خواهید بود تا برای هر اکانت تم مجزایی انتخاب کرده و با لمس طولانی، پیش‌نمایشی از هر اکانت را مشاهده کنید، بدون آنکه وضعیت شما به Online تغییر پیدا کند. برای تغییر ترتیب اکانت‌ها هم کافی است روی هر شماره لمس طولانی کنید.

تم‌های پیشتر

http://telegra.ph/file/9e90a5fb73d9a92f8c1f0.jpg

در این نسخه تم کلاسیک تلگرام (کادرهای سبز) و تم‌های قرمز، نارنجی، سبز، صورتی و‌... به تم‌های موجود در برنامه اضافه شده است تا امکان شخصی‌سازی بیشتری در ظاهر برنامه داشته باشید.

تغییرات ظاهری

به لطف این آپدیت، ویژگی خاموش کردن کادر پیام‌ها به صورت تفکیک شده امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توانید این ویژگی را تنها برای کانال‌ها فعال کنید و در چت‌ها همچنان به حالت کادری به گفتگو بپردازید. در صورتی که کادر پیام‌ها غیرفعال شود، عکس‌ها در کانال‌ها به صورت تمام صفحه‌نمایش داده خواهند شد.

موقعیت مکانی زنده و پوسته تاریک برای نقشه

ویژگی کاربردی Live Location که امکان نمایش لحظه‌ای موقعیت مکانی را برای کاربران مهیا می‌کرد، از حالا در تلگرام ایکس نیز قابل استفاده خواهد بود. فاصله‌ی موجود بین شما و شخصی که لایو لوکیشن را با او به اشتراک گذاشته‌اید، در نوار جداگانه‌ای به‌صورت زنده نمایش داده خواهد شد. علاوه‌بر این، نقشه‌ی موجود در برنامه از حالت تم تاریک هم پشتیبانی خواهد کرد.

انیمیشن‌های بیشتر

در این نسخه، انیمیشن‌های بیشتری را در رابط کاربری برنامه شاهد هستیم و مواردی مانند Typing یا آپلود فایل‌ها به حالت زیباتری به نمایش گذاشته خواهند شد.

پیش نمایش عکس و استیکر در نوتیفیکیشن

اگر از اندروید ۵ یا بالاتر استفاده می‌کنید، از حالا می‌توانید پیش نمایش عکس یا استیکر دریافتی را در پنل نوتیفیکیشن مشاهده کنید. امکان غیرفعال‌سازی این قابلیت از داخل تنظیمات برنامه امکان‌پذیر خواهد بود.

رنگ اموجی‌ها و پیشنهاد استیکر

از حالا با لمس طولانی روی هر اموجی، امکان انتخاب رنگ پوست از حالت‌های موجود در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امکان نمایش استیکرهای پیشنهادی بر اساس اموجی از استیکرهای جهانی نیز به چت‌ها اضافه شده است.

تغییر مکان چت‌های پین شده

در این نسخه می‌توانید ترتیب قرارگیری چت‌هایی را که پین کرده‌اید، با لمس طولانی روی آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

نمایش سایز اصلی عکس پروفایل

پیش از این برای مشاهده‌ی سایز اصلی عکس پروفایل اشخاص باید ابتدا به پروفایل فرد مورد نظر مراجعه می‌کردید، اما در این نسخه می‌توانید با لمس عکس پروفایل در صفحه چت، به‌صورت مستقیم سایز اصلی آن را مشاهده کنید.

تغییرات برای ادمین‌ها

ادمین کانال‌ها از حالا می‌توانند پیام‌های پین شده را بدون آنکه برای کاربرهای کانال غیرفعال شوند، UnPin کنند. مدیریت بهتر امور در Renect Actions نیز از بخش‌های دیگری است که برای ادمین‌ها تغییر کرده است.

تغییرات جزئی دیگر:با لمس تاریخ شناور در صفحه‌ی چت‌ها، به اولین پیام دریافتی در آن تاریخ منتقل خواهید شد.شماره تلفن‌ها در متن پیام به‌صورت هایلایت و با قابلیت لمس کردن نمایش داده خواهند شد.مشاهده‌ی پیش نمایش عکس‌ها و گیف‌ها در حالت استفاده از ربات‌های inlineکاهش حجم برنامه، بهبود عملکرد جستجو در چت، پیش‌نمایش لینک‌های آلبومی t.meدانلود TelegramX

اندروید (پلی‌استور)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت بزرگ Telegram X برای اندروید منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..