تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر محسن رضایی به مناطق زلزله زده برای پیگیری وضعیت معیشتی مردم +عکس

پیگیری مشکلات زلزله زدگان توسط محسن رضایی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام از سفر به مناطق زلزله زده برای پیگیری وضعیت آینده، معیشت و درآمد مردم خبر داد. رضایی در اینستاگرام نوشت:   
"در سفر اول برای كمك به امداد و نجات، در سفر دوم برای كمك به اسكان موقت و در سفر سوم برای بررسی وضعیت آينده، معيشت و درآمد مردم به مناطق زلزله زده رفتم. 
مسؤولان دولتی و مجلسی قول داده‌اند خانه‌های روستايی تا پایان شهریور و خانه‌های شهری تا پایان سال ساخته شود؛ اما در خصوص درآمد و معیشت ساکنان این خانه ها و تأمین آرامش آنها نياز به كمك دارند. مردمی که قبل از زلزله، به بانک‌ها بدهکار بوده‌اند، تقاضاي امهال دارند؛ زیرا اگر نتوانند به سرعت به چرخه اشتغال وارد شوند و با کسب در آمد کافی، بدهی‌های خود رابپردازند؛ در خانه های جديد هم روی آرامش را نخواهنددید. آقای ريیس جمهور دستور اين كار راداده است، ولی بانك ها هنوز اقدامی نكرده اند. ازسوي ديگر نیاز است كار آفرينان خير کشور به منطقه بروند و برای مردم شغل ایجاد کنند.به مردم قول دادم در حد اختيارات خود، مشكلات آنها را پيگيری كنم."

گفتنی است؛ زلزله در کرمانشاه باعث از بین رفتن منبع درآمد و شغل برخی از مردم شده است.

سفر محسن رضایی به مناطق زلزله زده برای پیگیری وضعیت معیشتی مردم +عکس

انتهای پیام/

سفر محسن رضایی به مناطق زلزله زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر محسن رضایی به مناطق زلزله زده برای پیگیری وضعیت معیشتی مردم +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..