تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار یک سوپرمارکت برای مقابله با معضل پلاستیک

ابتکار یک سوپرمارکت برای مقابله با معضل پلاستیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک سوپرمارکت در آمستردام هلند در اقدامی ابتکاری برای اولین بار در جهان بخشی از فروشگاه را به عرضه محصولات بدون بسته‌بندی پلاستیکی اختصاص داد.

گروه محیط زیستی A Plastic Planet که این ایده را مطرح کرده‌اند،عنوان کردند: آغاز به کار اولین فروشگاه عاری از بسته‌بندی‌های پلاستیکی اقدام حائز اهمیتی در روند مقابله جهانی با آلودگی پلاستیک است.

بیش از ۷۰۰ محصول در یکی از بخش‌های این فروشگاه بدون هر گونه بسته بندی پلاستیکی ارائه می‌شود که شامل گوشت، برنج، لبنیات، شکلات، میوه و سبزی است. این مواد غذایی و سایر کالاها در قفسه‌های این بخش از فروشگاه که برچسب مخصوص "فاقد پلاستیک" دارد، در بسته‌بندی‌های شیشه‌ای، مقوایی، فلزی یا مواد زیستی تجزیه‌پذیر و جدید عرضه می‌شود.

افتتاح ردیف قفسه‌های "بدون پلاستیک" در این سوپرمارکت که در آن عرضه محصولات با بسته‌بندی‌های پلاستیکی ممنوع است موجب شده فعالان محیط زیستی انگلیس خواستار اجرای طرح مشابه در کشورشان شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این سوپرمارکت را مشاهده نمایید.

ابتکار سوپرمارکت هلندی برای مقابله با معضل پلاستیک 

انتهای پیام/ 

اولین فروشگاه بدون پلاستیک جهان در آمستردام هلند +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار یک سوپرمارکت برای مقابله با معضل پلاستیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..