تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار روسیه به شهروندانش: به انگلیس نروید

به گزارش شمانیوز، سفارت روسیه در لندن به اتباع روس که قصد سفر به انگلیس را دارند، در مورد امکان مواجهه با اقدامات خرابکارانه هشدار داد.

به گزارش دیلی صباح، سفارت روسیه در لندن روز شنبه به اتباع روسی که به انگلیس سفر می‌کنند، در مورد امکان مواجهه با اقدامات خرابکارانه ای- از جمله جاسازی اشیاء خارجی در جامه دانهایشان- هشدار داد.

مقامات مسکو در این اخطاریه که روز شنبه بر روی وبگاه سفارت روسیه در لندن قرار گرفت، اعلام کردند که این هشدار بازتابی از «سیاست ضد روسیه و گفتمان تهدیدآمیز طرفِ انگلیسی و اقدامات گزینشی دولت انگلیس علیه اشخاص و نهاد‌های قانونی روسیه است».

این در حالی است که دولت انگلیس مقامات مسکو را به دست داشتن در سوء قصد به جان «سرگئی سکریپال»، جاسوس دوجانبه و سابق روس و دختر وی متهم می‌نمایند؛ اتهامی که روسیه به شدت آن را رد می‌کند.

گفتنی است که دو کشور انگلیس و روسیه تاکنون ۲۳ تن از دیپلمات‌های طرف مقابل را از خاک خود اخراج کرده و روسیه نیز از دولت انگلیس خواسته است که شمار کارکنان سفارت خود در مسکو را به تعداد کارکنان سفارت روسیه در لندن تقلیل دهد.

لازم به ذکر است که در پی جستجو و بازرسی وسایل شخصی و جامه دان مسافران یک پرواز هواپیمایی روسیه در فرودگاه هیثرو لندن، تنش‌ها میان لندن- مسکو به شدت بالا گرفت.

دولت روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «ما درصدد بازرسی دقیق وسایل شخصی و جامه دان مسافران هستیم تا از جاسازی اشیاء خارجی در داخل آن‌ها جلوگیری کنیم».

خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار روسیه به شهروندانش: به انگلیس نروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..