تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویرِ هنرمندان از زندگی چگونه است؟

یک سوال یک جواببه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از شما بخواهند زندگی را به تصویر بکشید؛ چه طرحی برای آن خواهید کشید؟ سوالی جالب که از برخی بازیگران پرسیده شده و پاسخ‌های متنوعی از طف آنها دریافت شده، در ادامه برخی از این تصوریرها را مرور خواهیم کرد.

کاوه خداشناس: بالن می‌کِشم

من اگر بخواهم تصویر زندگیم را نقاشی کنم یک بالن خیلی بزرگ با رنگ‌های متنوع و جذاب روی بوم می‌کشم که در اسمان و بر فراز دشتی وسیع در حال حرکت است. همیشه بالن برایم فوق العاده جذاب است.

علی صالحی: مادرم را می‌کِشم

من قطعا تصویر مادرم را روی بوم می‌کشم، چون همه زندگی من است و چیزی جز این تصویر در ذهن وجود ندارد.

صفر کشکولی: نقش آشفته یک نگهبان دنیا را می‌کِشم

من روی بوم زندگی آشفته یک نگهبان دنیا را می‌کشم که سال‌ها برایش نقش آفرینی کردم، خاطراتی که هاله‌ سفیدی دارد در قلب رنجور یک بازیگر

سارا منجزی: یک قلب می‌کِشم

تمام زندگی‌ام را به شکل یک قلب می‌کشم؛ چون هر تصمیمی چه خوب و چه بد، چه درست و چه اشتباه که گرفتم از روی تصمیم قلبی و احساسی‌ام بوده است.

شراراه رخام: یک دریا و یک آسمان می‌کِشم

یک دریای بی‌کران ابی لاجوردی خوش رنگ با یک آسمان آبی خیلی زیبا می‌کشم. که یک گروه پرنده در ان در حال پرواز هستند، چون به نظرم زدگی مثل دریا بی‌کران و زیباست.

زهرا سعیدی: یک چشمه می‌کِشم

بوم نقاشی را برمی‌دارم و یک چشمه می‌کشم که در فصل بهار از زمین می‌جوشد و به شکل جویباری کوچک راهی می‌شود. به جویبارهای کوچک دیگر می‌پپیوندد و مشتاقانه راهی دریا می‌شود.

نسرین نصرتی: بروم را سفید می‌گذارم

اگر بخواهم حاصل تمام زندگیم را روی بوم نقاشی نشان بدهم ترجیح می‌دهم سفید بماند چون همه مر تلاش کردم ساده باشم و به خودم و اطرافیانم آرامش بدهم.

 منبع: مجله موفقیت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویرِ هنرمندان از زندگی چگونه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..