تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده‌ای عجیب و غریب در آسمان آریزونا +فیلم

ابر عجیبی که نظیرش را تاکنون ندیده اید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آریزونا این روزها بستر اتفاقات عجیبی و غریبی شده که بسیاری از آنها هیچ توجیه منطقی ندارد. اخیرا ویدئویی منتشرشده در برخی رسانه‌ها از تقابل تفنگداران آمریکایی با یک یوفو (اشیای پرنده ناشناس) خبر  دادند و اکنون نوبت به یک پدیده عجیب تازه رسیده است.

پدیدار شدن ابری با ظاهر حیرت انگیز که شباهت فراوانی به یک مربع در ابعاد بسیار بزرگ دارد .گفتنی است فیلم ضبط شده در خصوص ابر مربع شکل مربوط به آسمان شهر توسان واقع در آریزونا است، هرچند که هنوز حقیقی بودن این ویدئو تایید نشده و برخی از کابران آن را نتیجه جلوه‌های ویژه و تکنیک‌های کامپیوتری می دانند.

در این میان علاقمندان به موجودات فرازمینی نیز آنچه را که دیده اند به فعالیت بیگانگان نسبت داده اند. در فیلم زیر ابر مربع شکل قابل مشاهده است.

در لینک زیر نیز می توانید ماجرای تقابل ارتش آمریکا با یک بشقاب پرنده در صحرای آریزونا را مشاهده کنید.

لحظه تقابل ارتش آمریکا با یک بشقاب پرنده در صحرای آریزونا! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده‌ای عجیب و غریب در آسمان آریزونا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..