تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نسخه جدید هیوندای توسان فیس لیفت

نمایشگاه بین المللی نیویورک امسال، یک رویداد بزرگ برای شرکت هیوندای بوده است، زیرا این خودروساز کره‌ای علاوه بر نمایش مجموعه بزرگ محصولات خود در این نمایشگاه، اقدام به معرفی نسخه‌های جدید برخی از محصولات خود کرده است که در این زمینه می‌توان به نسخه جدید “ هیوندای توسان ۲۰۱۹″ با تغییرات ظاهری و پیشرانه محرک قوی‌تر اشاره داشت که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هیوندای توسانهیوندای توسانهیوندای توسان ۲۰۱۹

مهم‌ترین تغییرات زیرپوستی اتومبیل، مربوط به بخش فنی و پیشرانه‌های جدید اتومبیل می‌شود که گزینه اول آن شامل موتور چهار سیلندر ۲ لیتری تزریق مستقیم با حداکثر خروجی قدرت ۱۶۴ اسب بخاری و گشتاور حدودا ۲۰۵ نیوتن متری می‌شود، این درحالیست که قوی‌ترین نسخه اتومبیل یک موتور ۲٫۴ لیتری تزریق مستقیم دریافت کرده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند خروجی قدرت ۱۸۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۷ نیوتن متری داشته باشد. هرچند برای دریافت و ارسال نیروی هر دو پیشرانه جدید هیوندای توسان ۲۰۱۹، از جعبه دنده مشترک ۶ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

هیوندای توسانتغییرات ظاهری و پیشرانه محرک قوی‌تر

به طور دقیق‌تر، پیشرانه ۲٫۴ لیتری هیوندای توسان ۲۰۱۹ جایگزین موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژر سابق شده است که یکی از تغییرات بزرگ این خودرو در نسخه‌های جدید به شمار می‌آید، اما تغییرات این خودرو تنها به همین مورد ختم نشده و در بخش‌های دیگر اتومبیل هم شاهد تغییرات نسبتا بزرگی هستیم که نمونه دیگر آن می‌تواند تغییرات ایجاد شده بر روی ظاهر اتومبیل باشد که از دید نویسنده نه تنها باعث بهبود آن نشده است، بلکه باعث شده یک ناهمانگی در چهره اتومبیل ایجاد شده و مشتریان را به انتخاب سلیقه‌ای وادار کند، هرچند برای قسمت عقب شاهد طراحی بهتری هستیم.

هیوندای توساننسخه‌ جدید هیوندای توسان

نسخه جدید هیوندای توسان را می‌توان با تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی خریداری کرد که در این زمینه شرکت خودروسازی هیوندای به امکانات مختلفی از جمله سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی و مجهز به “اپل کارپلی” و “آندروید”، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه سیستم ترمز اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم نوربالای اتوماتیک، برف پاکن اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند با توقف و شروع خودکار، رینگ‌های مختلف ۱۷، ۱۸، ۱۹ اینچی و دیگر تجهیزات استاندارد صنعت خودروسازی اشاره داشت که تمامی آنان بر روی نسخه جدید هیوندای توسان و مدل فول آپشن مورد استفاده قرار گرفته است.

جزئیات بیشتر از فیس لیفت هیوندای توسان ۲۰۱۹هیوندای توسانفیس لیفت هیوندای توسان ۲۰۱۹

نمونه اولیه هیوندا توسان ۲۰۱۹ فیس لیفت در تست های زمستانی اسکاندیناوی مشاهده شد،
مکانی که هیوندا نسل بعدی سانتافه و i4 CW را در آن تحت تست قرار داده است.

هیوندا توسان فیس لیفت ۲۰۱۹ دارای طراحی چشمگیر است. با این حال به نظر می رسد
کمپانی به دنبال یک CUV جدید بوده و تغییر چهره ای برای آن در نظر گرفته است. این مدل
شباهتی به i30 هاچ بک و سوناتا بوده که از مدل های محبوب بازار ایالات متحده محسوب می شوند.

هیوندای توسانهیوندای قیس لیفت ۲۰۱۹

چراغ های عقب و جلو در این تصاویر تاحدودی پیداست و حتی برخی قسمت های سپر
نیز آشکار شده است. طراحی ظاهری این مدل شباهتی به کراس اوور جدید کونا داشته که
زبان طراحی جدیدی را نشان می دهد.

هیوندای توسانطراحی داخلی توسان

برخی کارشناسان معتقدند که توسان ۲۰۱۹ رقیب مستقیمی برای فولکس واگن تیگوان و نیسان قشقایی محسوب می شود. متاسفانه تصاویری از فضای داخل مدل در دست نیست و احتمالا فیس لیفت هیوندا توسان با ارتقاهای متعددی رو به رو خواهد شد. سیستم سرگرمی هیوندا در بین رقبا بهترین عمل می کند و اخیرا این شرکت قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند صوتی الکسا را نیز به آن افزود.

هیوندای توسانفضای داخل هیوندای توسان

هیچ تغییراتی نباید در بخش فنی انتظار داشت زیرا نسخه امریکایی با پیشرانه ۲٫۰ لیتری
۱۶۴ اسب بخاری و نسخه قدرتمندتر پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۷۵ اسب بخاری خواهد داشت.

در اروپا توسان به پیشرانه ۱٫۶ لیتری و ۲٫۰ لیتری CRDi مجهز خواهد شد و هر دو مدل
نیز از گیربکس کلاچ دوگانه برخوردار هستند. انتظار داریم توسان فیس لیفت را در ماه جولای
مشاهده کنیم و احتمالا در جریان رویداد Auto Salon 2018 خواهد بود.

خودرو بانک و پردیس خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نسخه جدید هیوندای توسان فیس لیفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..