تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی خاص از جوانی داریوش ارجمند در کنار یکی از شخصیت‌های جنجالی دوران انقلاب

تصویری از داریوش ارجمند در کنار دکتر شریعتی در سال 50به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت و معروف کشورمان از جمله هنرمندانی است که  به دلیل هنرنمایی و نقش آفرینی‌هایش از دوران جوانی تاکنون حرفی برای گفتن داشته است.

از جمله بازیهای درخشان و ماندگار داریوش ارجمند نقش مالک اشتر در سریال امام علی ع است که در خاطر و اذهان بینندگان جاودانه شد. 

تصویر زیر عکسی تاریخی از دوران جوانی داریوش ارجمند در کناردکتر شریعتی فلسفه پرداز معاصر در سال 1350 است که از تصاویر نادری است که تاکنون از این بازیگر منتشر شده است. 

تصویری از داریوش ارجمند در کنار دکتر شریعتی در سال 50

انتهای پیام/

عکسی کمتر دیده شده از داریوش ارجمند در دوران جوانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی خاص از جوانی داریوش ارجمند در کنار یکی از شخصیت‌های جنجالی دوران انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..