تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا صله رحم واجب است؟

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت الله دستغیب در صفحه ۱۶۰ جلد اول کتاب گناهان کبیره در مورد صله رحم به نکات مهمی اشاره دارد که به شرح زیر است.

خداوند در سورۀ نساء مى فرماید: «بترسید از مخالفت امر خداوندى که از یکدیگر به نام او حاجت مى طلبید (یعنى چنانچه خدا را بزرگ مى دارید که یکدیگر را به او قسم مى دهید که چنین و چنان کن یا نکن، پس مخالفت امر او را نکنید) و بترسید از بریدن خویشان و سعى کنید در پیوند با ایشان» در این آیه وَ اَلْأَرْحٰامَ عطف به اسم جلالۀ پروردگار است و در مجمع البیان این معنى را از حضرت باقر (ع) روایت نموده، و در کافى از حضرت صادق (ع) در معنى این آیۀ شریفه این طور نقل نموده که ارحام در اینجا تمام خویشاوندانند نه طایفۀ خاصه به درستى که خداوند امر به وصل نمودن تمام خویشان فرموده و صلۀ رحم را بزرگ فرموده که همراه با خود آن را ذکر کرده «الله و الارحام» .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا صله رحم واجب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..