تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در مازندران +فیلم

تصاویر دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در مازندران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان مازندران  شرایط جغرافیایی و آب‌و‌هوایی خاصی دارد که متشکل از جنگل، رشته‌کوه‌، دریای خزر، اراضی جلگه‌ای پست و تالاب‌های متعدد است. این شرایط کم نظیر باعث شده است این استان زیستگاه متنوعی از جانوران باشد.

طبق آمارهای رسمی بیش از 490 گونه‌ی جانوری از انواع مختلف مهره‌داران اعم از پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهی‌ها و همچنین پرندگان در زیست‌بوم این استان شناسایی شده است.

در ادامه ویدئویی جالب از تصاویر ثبت شده توسط دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در استان مازندران مشاهده می‌کنید. در طول مدت این ویدئو انواع مختلفی از گونه‌های جانوری مانند خرس، آهو و حتی پلنگ از آن محل عبور می‌کنند. ضمن اینکه این در این فیلم دیده می‌شود که این مکان، محل عبور و مرور مردم و اتومبیل‌ها هم هست.

انتهای پیام/

تصاویر دوربینی از محل عبور حیوانات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در مازندران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..