تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکوندی: به آنچه انتظارش را داشتیم، رسیدیم

خبرگزاری ایسنا: مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش به هدفی که مقابل مشکی‌پوشان داشته رسیده است.

بهروز مکوندی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر مشکی‌پوشان اظهار کرد: فکر می‌کنم به آنچه که انتظارش را داشتیم دست یافتیم. می‌دانستیم که شکست در این مسابقه ما را از کورس بقا در لیگ عقب می‌اندازد. خدا را شاکرم که به سه امتیاز رسیدیم. برای برد به میدان آمده‌ بودیم و امیدوار بودیم که پیروز باشیم. شرایط خاصی بر مسابقه حاکم بود و بازیکنانمان می‌دانستند که نباید بازی را از دست بدهند.

او اضافه کرد: استرس سبب شد تا نتوانیم خیلی خوب موقعیت‌سازی کنیم. در انتهای بازی هم به خاطر شرایط سعی کردیم دفاع کنیم و نتیجه را حفظ کنیم. موقعیت‌های خوبی برای مشکی‌پوشان رقم خورد اما با رشادت از گل خود حفاظت کردیم.

مربی تیم استقلال خوزستان در خصوص مصدومیت دلفی گفت: امیدواریم مصدومیت وی جدی نباشد. ضربه به مچ پای این بازیکن خوب و آینده‌دار وارد شده و امیدواریم بتوانیم از وی در مسابقات آتی استفاده کنیم. شرایط سخت است. همدلی بین بازیکنان و کادرفنی و هواداران باعث شد تا موفق باشیم. به تیم‌ خود تعهد داریم اما این پایان کار نیست و باید در مسابقات آتی هم موفق باشیم. باید به جایگاهی برسیم که خطر تهدیدمان نکند.

او درباره غیبت ویسی تصریح کرد: ویسی همراه ماست، اما امروز به خاطر اخراج در بازی با نفت بود که در کنفرانس حضور ندارد. مشکلات باعث شده ویسی تحت فشار باشد و حتی استعفا دهد اما هم تیم را تمرین داد هم در کنار ماست.

مکوندی گفت: امیدوارم مشکل کولیبالی و دانیال ماهینی برطرف شود، مشکلات بازیکنان باید حل شود. یعقوب کریمی به تمرینات برگشته و امیدوارم به زودی مشکلات تیم حل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکوندی: به آنچه انتظارش را داشتیم، رسیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..