تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداداد: یکی از مهم‌ترین کارهای من مطالعه است/ تشکر: زیاد اهل بیرون آمدن از خانه نیستم

خداداد: یکی از مهم‌ترین کارهای من مطالعه است/ تشکر: زیاد اهل بیرون آمدن از خانه نیستمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این که هنرمندان فارغ از آثار و کارهای هنری‌شان چه کارهای دیگری انجام می‌دهند برای هواداران و مخاطبان آن‌ها همیشه یک موضوع جذاب بوده و اکثریت مردم دوست دارند بدانند که هنرمندان محبوب‌شان در اوقات فراغت چه می‌کنند و چه تفریحاتی دارند؟ بسیاری از اهالی هنر ترجیح می‌دهند در اوقات فراغت‌شان به استراحت بپردازند یا به اموری مشغول شوند که برای‌شان آرامش به همراه بیاورد. مسافرت، مطالعه، تماشای فیلم، ورزش و رسیدن به امور خانوادگی از مهمترین مسائلی است که هنرمندان در اوقات فراغت و زمانی که مشغول کار نیستند، به آن‌ها می‌پردازند. با توجه به فرا رسیدن نوروز 97 در این مقاله مجموه‌ای از تفریحات ۵ هنرمند محبوب کشورمان را که در اوقات فراغت به آن می‌پردازند و در مصاحبه‌های خود به آن‌ها اشاره کرده‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم...

 شیلا خداداد

زمانی که بازیگری دور بودم، سعی می‌کردم با مطالعه و تماشای فیلم خودم را همیشه آماده نگه‌دارم و از هر فرصتی برای بالا بردن دانش خود در این زمینه استفاده می‌کردم و هنوز هم یکی از مهم‌ترین کارهای من در اوقات فراغت همین کارهاست. خانواده برایم همیشه در اولویت قرار داشته و دارد و حالا که دیگر صاحب دو فرزند هستم، باید بیش از پیش به آن‌ها رسیدگی کنم. مادر شدن یک حس زیبا و غیرقابل توصیف است و باید اینطور بگویم که تا زمانی که برای خود انسان پیش نیاید نمی‌تواند این حس و زیبایی‌های آن را درک کند. در ابتدای زندگی مشترک زیاد اهل خانه‌داری و کارهای خانه نبودم، ولی رفته رفته سعی کردم به دلیل اهمیتی که برای همسر و فرزندانم قائل هستم، خودم کارهای خانه و مخصوصا آشپزی را انجام دهم.

حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

راستش اوقات فراغت‌مان را بیشتر مسافرت می‌رویم و درواقع تفریح اصلی ما همین سفر کردن است. زمستان‌ها اسکی می‌رویم و تابستان به ورزش‌های دیگر می‌پردازیم. مطالعه هم یکی از مهم‌ترین کارهای ما در اوقات فراغت است که همواره آن را در برنامه زندگی‌مان داریم. راستش گهگاهی هم با دیگر دوستان هنرمند در رفت و آمد هستیم، ولی واقعا اینطور نیست که به صورت دائمی با دوستان رفت و آمد داشته باشیم.

بهنام تشکر

زیاد اهل بیرون آمدن از خانه نیستم و به همین دلیل معمولا تفریح اصلی من در خانه، مطالعه و تماشای فیلم است. آدمی هستم که به شدت به مطالعه علاقه دارم و حس می‌کنم به آرامش من کمک می‌کند. بسیار اهل سفر هستم و به جاهای مختلف ایران و خارج از ایران سفر کرده‌ام و حس می‌کنم هر نقطه‌ای از جهان زیبایی‌های خاص خودش را دارد. عکاسی برایمیک کار بسیار ارزشمند محسوب می‌شود که علاقه زیادی به آن دارم، البته برای دل خودم عکاسی می‌کنم و این را در سفرهایی که داشتم بارها تجربه کرده‌ام و از ان لذت می‌برم. یکی دیگر از علایق جدی من فوتبال است و بسیار روی آن تعصب دارم. به هر صورت در دوران نوجوانی خودم به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم و علاقه شدیدی به آن دارم.

جواد عزتی

هنر مثل بچه‌ای می‌ماند که از او مراقبت می‌کنید تا بزرگ شود. این روش کار من هم به نوعی مراقبت کردن از حرفه و کارم است و این موضوع با تمرین و مطالعه محقق خواهد شد، در نتیجه بخش عمده‌ای از فراغت من را تمرین و تمرکز روی کارهایم و همینطور مطالعه پر می‌کند. یکی از علاقه‌مندی‌های من تماشای انیمیشن‌های مختلف است و به طور کل علاقه ویژه‌ای به آن دارم، اما به هر صورت به دلیل شغل و حرفه‌مان باید یک فیلم بین حرفه‌ای هم باشیم و تماشای فیلم از دیگر سرگرمی‌های من است و در کنار هم مطالعه برایم از اولویت زیادی برخوردار است. این مطالعه در زمینه‌های مختلف است و در واقع خودم را معطوف مطالعه یک نوع خاص از کتاب نمی‌کنم و دوست دارم در زمینه‌های مختلف این کار را انجام دهم. یکی از چیزهایی که باعث می‌شود شما سالم  و سلامت باشید، تغذیه صحیح است. من خودم آشپزی را تا حدود زیادی بلد هستم و کلا آشپزی را خیلی دوست دارم.

منبع: مجله زندگی ایده آل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداداد: یکی از مهم‌ترین کارهای من مطالعه است/ تشکر: زیاد اهل بیرون آمدن از خانه نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..