تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضی: شاید برای تان عجیب باشد، اما تحقیق کردیم و فهمیدیم سگ ها از آنچه در آینه می بینید بیشتر آلت دست ایادی غرب و بنیادهای جاسوسی هستند. اصلا اعراب با این که «گ» نداشتند، به ما آموختند بگوییم «سگ»، در حالی که ما همان کلمه هاپو را که گوگولی تر هم بود، می گفتیم. همین قضیه سال سگ هم ساخته دست استکبار است، وگرنه در افسانه های چینی و یونانی، این سال ابتدا سال پلنگ چشم قشنگه بوده که غرب در تلاش برای تمرکز بیشتر بر کسب اطلاعات از وضعیت زندگی کشورهای دیگر، به سال سگ تبدیلش کرده تا یک سال تمام بالای سر مردم باشد و اطلاعات بگیرد.

به همین مناسبت، ماد هفت سین را به هفت سگ عضو نهادهای جاسوسی اختصاص دادیم تا شما هم با هویت این جاسوسان مرموز بیشتر آشنا شوید:

1. بل

سگ چغر و بد بدنی که بلانسبت، اندازه اسب است و سباستین را همراهی می کند. این سگ بیشتر نقش اهرم فشار را در میان سگ های جاسوس دارد و هر جا که به مشکلی بربخورند و گول زدن های شان کاری از پیش نبرد، از زور بازوی بل کمک می گیرند.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

در کتاب اعترافات سباستین (که در اکثر متون به عنوان خدمتکار مرفهان غربی انجام وظیفه کرده) آمده: روزی سگ های جاسوس نتوانستند خود را به مظلومیت بزنند و سوسیس بگیرند. همچنین تلاش های مذبوحانه آنها برای دریافت پای مرغ های کشورهای فقیر و ایجاد قحطی پای مرغ در این کشورها ناکام ماند. درت نهایت مجبور شدند از قدرت بل کمک بگیرند. کشاورزان که از دور بل را دیدند فکر کردند خرس قطبی است (حالا در مناطق حاره ای چه غلطی می کند بر ما هم پوشیده است) و گریختند و سگ ها به مرغ ها حمله کرده و پاهای شان را قطع کردند و خوردند. بسیاری از مرغ ها از آن روز مجبورند قل بخورند که اصلا خوراک مرغ که در سس غلت می خورد از همین جا آمده است.

2. زومبه

رئیس ستاد پشتیبانی حملات چریکی سگ های جاسوس. شاید او در ابتدا سگی بامزه و کمی کم هوش به نظر بیاید که تازه با مد روز هم پیش نمی رود و مثل خیلی از مجری های مرد تلویزیون که چند وقت ممنوع التصویر هم بودند ابرو بر نمی دارد (بازم توضیح بدم؟) ولی قوطی که به گلوی او بسته شده حاوی سمی بسیار مهلک است که در عملیات مخفیانه به کار می آید و بسیاری را به کام مرگ می فرستد. مسمومیت بسیاری از سران ارتش هیتلر کار همین زومبه بود وگرنه آنها می خواستند امان نامه بنویسند و زندگی شان را بکنند.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

3. سگ آقای پتی بل

این سگ با کاراکتر خودخواه و دستور دهنده خود معمولا مدیریت عملیات را بر عهده می گیرد. وی فشار زیادی به سگ های داخل عملیات وارد می کند و تنها چیزی که برایش اهمیت دارد، نتیجه است. سگ آقای پتی بل که داخل خانه هم سگ آقای پتی بل صدایش می کنند، اعتقادات ماکیاولیستی دارد و به نظرش هدف، وسیله را توجیه می کند. همین زومبه در ویدئویی که از اعترافاتش پخش شد، با گریه و چهره شطرنجی (برای گیرنده های سیاه و سفید با خال های تیره) گفت: «عوعوعوعو» یعنی خیلی از بدنه سازمان تحت فشار سگ آقای پتی بل مجبور به انجام کارهای خلاف شدند.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

3. بوشوگ

ما اولش فکر می ردیم او هم خودش را به خنگی زده و این پوششی برای پیشبرد اهداف شوم سازمان جاسوسی اش است ولی بعدا فهمیدیم نه بابا، اینه یکی واقعا تعطیل است و حتی وقتی گیرش انداختیم اعتقاد داشت: «این آقاهه میخواد با من بازی کنه!» خلاصه که زیاد جدی اش نگیرید.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

5. هاپوکومار

عنصر معلوم الحال هندی که دست نشانده قوای انگلیس است و در سوت یک تاجر به کشورهای مختلف سفر می کند و با بیان این نکته که «صاحب» را گم کرده و پاسپورتش را هم در فرودگاه زده اند، به خانه های مردم وارد می شود و اطلاعات جمع آوری می کند. اما چیزی که کسی از آن خبر ندارد این است که صاحب در واقع همان MI6 بوده و کومار هر هفته به آنها اطلاعات می دهد.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

6. بارون

این سگ همین طوری از اسمش جاسوس بودن می ریزد! او پس از عملیات های متعدد موفق در کشورهای شرق آسیا به لقب بارون مفتخر شد. سپس در لباس یک سگ وفادار، مدام به پرین در سریال بی خانمان چسبید و باعث بدبختی های بسیاری برای خانواده او شد. او در حالی که ظاهرش غم زیادی نشان می داد، اما در دلش هارهار به وضعیت پرین می خندید. شک ماموران به بارون از زمانی آغاز شد که پرین حتی خر وفادارش پاریکال را هم رد کرد برود، ولی بارون همچنان به او چسبیده بود تا ببیند ثروتش را کجا قایم کرده که این شکلی همه را دک می کند. بارون در نهایت با تلاش های شبانه روزی به دام افتاد و اعترافاتی کرد که از رازهای بسیاری پرده برداشت.

طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده

بنابراین مراقب باشید اگر از این به بعد سگی را در خیابان دیدید از او دوری کنید یا در صورت امکان، به او حمله کنید. سازمان های حمایت از حیوانات همه دست نشانده غرب هستند، بقیه NGO ها هم همین طور. ورزشگاه ها هم زیرساخت های مناسب دارند. کنسرت هم چیز بدی است. جغد ذاتا هم واقعا دکترا دارد. دست روحانی هم املا بسته است. مرغ هم کیلویی 1200 تومان بیشتر نیست. مدیر خوب هم فقط رئیس ستاد مدیریت بحران!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ حقایق باورنکردنی از سگ های دست نشانده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..