تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسدی: بازیکنان سایپا باید به داوری معترض باشند نه پرسپولیس/ فدراسیون حقمان را از نفت تهران بگیرد

اسدی: بازیکنان سایپا باید به داوری معترض باشند نه پرسپولیس/ فدراسیون حقمان را از نفت تهران بگیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اسدی درباره برتری سایپا مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. در کل تمام مسائلی که علی دایی گفته بود را انجام دادیم.

او درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به عملکرد داور گفت: فکر می‌کنم اگر قرار باشد تیمی به داوری معترض باشد، آن تیم سایپا است. فکر می‌کنم پنالتی پرسپولیس درست نبود. اینکه بازیکنان حریف می‌گویند گل اول سایپا آفساید بوده است، باید از سوی کارشناسان داوری بررسی شود. بازیکنان و داور وسط تصمیم گیرنده نیستند چراکه کمک داور روی خط قرار دارد و او باید درباره آفساید تصمیم بگیرد. کمک داور دوم این بازی هم تشخیص داد علی قلی زاده در آفساید نیست.

اسدی درمورد شانس سایپا برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت: در بازی‌هایی که پیش رو داریم می‌توانیم امتیاز‌های لازم را بگیریم، اما برای کسب سهمیه آسیا باید منطقی پیش برویم.

هافبک سایپا درباره مسائل مالی این تیم گفت: باشگاه سایپا تا آنجا که می‌توانست قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است، اما برخی تعهدات باشگاه تاکنون عملی نشده است. منتظریم این امر صورت بگیرد.۷۰ درصد مبلغ قراردادمان را دریافت کرده ایم، اما بسیاری از مفاد قراردادمان باقی مانده است.

اسدی درمورد آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه نفت تهران اظهار داشت: ۶۰ درصد قراردادمان را از نفت تهران طلب داریم. با مدیریت جدید باشگاه نفت جلسه‌ای نداشته ایم. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم حقمان را بگیرد چراکه خودمان نمی‌توانیم مقابل درب این باشگاه دعوا راه اندازیم و از این طریق پولمان را بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان پس از دیدار پرسپولیس - سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسدی: بازیکنان سایپا باید به داوری معترض باشند نه پرسپولیس/ فدراسیون حقمان را از نفت تهران بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..