تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی سایپا برابر پرسپولیس اتفاقی به دست نیامد

ورزش سه: سرپرست نارنجی پوشان می گوید پیروزی برابر تیم اول ایران اتفاقی به دست نیامده و با حساب و کتاب و تمرینات کادرفنی به دست آمده است.

 علی حاتم درباره پیروزی در دیدار برابر پرسپولیس گفت:بازی مهمی بود که توانستیم در آن به برتری برسیم. این برد را به تمام کارگران، کارمندان، مسئولان و عوامل باشگاه و کارخانه سایپا تقدیم می کنیم و امیدواریم با کسب سهمیه آسیایی بتوانیم ماحصل زحمات آنها نشان دهیم.

او ادامه داد: در مدت زمانی که لیگ تعطیل بود آقای دایی با برنامه ریزی هایی که داشتند توانستند شرایط خوبی برای تیم به وجود بیاورند. ایشان تمرینات را به طور منظم پیگیری کردند و مطمئنا برایند برنامه های ایشان پیروزی برابر پرسپولیس بود. بهرحال برد برابر تیم اول ایران اتفاقی به دست نیامده است.

سرپرست سایپا در پایان خاطر نشان کرد : حضور مهندس جهرودی مدیرعامل کارخانه سایپا در آخرین تمرین ۹۶ اتفاق مبارکی بود که حمایتشان باعث بالارفتن روحیه باریکنان تیم شده و همچنین لازم است از آقای درویش همیشه حامی و پشتیبان ما بوده و برای حل مشکلات تیم زحمات زیادی می کشند تشکر کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی سایپا برابر پرسپولیس اتفاقی به دست نیامد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..