تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی از زندگی عارفانه، عاشقانه و مجاهدانه یک شهید در «خداحافظ سالار»

میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره کتاب «خداحافظ سالار» بیان کرد: کتاب «خداحافظ سالار» اخیرا توسط یکی از ناشران پرکار ما چاپ شده و اثری از قلم زبردستانه حمید حسام است. حسام جزو کسانی است که در طول این سالها همواره در به تصویر کشیدن سبک زندگی شهدا نقش داشته اما این کتاب  یکی از آثار درخشان در کارنامه درخشان ایشان است.

وی ادامه داد: کتاب «خداحافظ سالار» حول سبک زندگی شهید همدانی از زبان همسر ایشان است؛ همسری صبور و مجاهد که چهل سال پای سرباز امام و انقلاب اسلامی زحمت کشید و پا به پایش دوید و مرارت کشید. این کتاب در زمان اندکی که وارد بازار شد، مورد استقبال قرار گرفت. در واقع یکی از پرخواننده‌ترین کتاب‌هایی است که هم سبک زندگی شهیدان را توصیف می‌کند و هم رنج و عشق توامان. همچنین روایتگر زندگی عارفانه، عاشقانه و مجاهدانه یک شهید و یک همسر شهید است که جذابیت کتاب را دو چندان کرده است.

نیلی تصریح کرد: بخشی از کتاب مربوط به دوران رزم شهید در سوریه بوده و نکات بسیار ناب و زیبایی از مدل ورود جمهوری اسلامی به آن منطقه دارد که چه طور ایران به درخواست دولت قانونی سوریه وارد میدان شدند. همچنین بسیاری از شبهاتی که امروز برخی‌ها دوست دارند در این زمینه مطرح کنند را خیلی زیبا، دقیق و با ظرافت پاسخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نوع کتاب‌ها توسط مردم به خصوص جوان ترها هم خوانده و هم توصیه به خواندن شود، من هم توصیه می‌کنم آنهایی که قرار است کتاب را بخوانند به طور حتم از مقدمه حمید حسام شروع کنند زیرا مقدمه پیام‌های عمیقی دارد که مخاطب را به خواندن کتاب ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی از زندگی عارفانه، عاشقانه و مجاهدانه یک شهید در «خداحافظ سالار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..