تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صید ماهی 37 میلیون تومانی + عکس

صید ماهی 37 میلیون تومانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماهی‌گیری یکی از سرگرمی‌های هیجان انگیز برای افراد به‌شمار می‌آید,که می‌تواند جنبه تفریحی و یا منبع در آمد برای افراد داشته باشد. درآمدی که می‌تواند  ماهیگیر را ثروتمند کند.

در نروژ فردی که  برای ماهیگیری به رودخانه‌ای رفته بود با   یک اتفاق نادر روبه رو شد.

او موفق شد رکورد صید سنگین ترین ماهی که 50.34 کیلوگرم بود، بشکند. وزن این ماهی 69.30 کیلوگرم  و طول آن 1.80 سانتی متر بود و  با قیمت 4000 پوند به عنوان گران قیمت‌ترین ماهی به فروش رسید.  نکته قابل توجه اینجاست که شغل اصلی مرد نروژی نجاری بوده است.

در ادامه تصاویر ماهی صید شده را مشاهده می کنید.

صید ماهی 37 میلیون تومانی

صید ماهی 37 میلیون تومانی

صید ماهی 37 میلیون تومانی

صید ماهی 37 میلیون تومانی

انتهای پیام/

بزرگترین ماهی جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صید ماهی 37 میلیون تومانی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..