تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ده نمکی به اقدام ترامپ جهت برکناری وزیر امور کهنه سربازان آمریکا +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا پستی را در صفحه  توئیترش منتشر و در آن از برکناری "دیوید شولکین" وزیر امور کهنه سربازان آمریکا و جایگزین شدن "رونی جکسون " پزشک رییس جمهوری کاخ سفید ، دراین سمت خبر داد.

در همین زمینه مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون ایران پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

ده نمکی نوشت:"دونالد ترامپ در توئیتر، برکناری وزیر امور کهنه‌سربازان دولت آمریکا را اعلام و پزشک شخصی خودش را جایگزین او کرد.
مهمتر از اصل خبر حاشیه آن است و آن هم داشتن وزیر امور کهنه سربازان که نشان از اهمیت دادن غرب به نسل گذشته سربازانشان دارد.البته این نکته مختص به آمریکا نیست در اروپا هم هنوز پس از گذشت بیش از هفتاد سال از جنگ نگاه حمایت امیز از فداکاران سرزمین شان وجود دارد."

انتهای  پیام/

حاشیه نگاری «مسعود ده‌نمکی» برای یک خبر سیاسی

هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع میباشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ده نمکی به اقدام ترامپ جهت برکناری وزیر امور کهنه سربازان آمریکا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..