تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد غیر مستقیم سایت عربستانی از مسعود شجاعی

یک سایت عربستانی اعلام کرد بازیکن تونسی الاهلی این فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد.

به گزارش شمانیوز، سایت «عاجل» عربستان در خبری با عنوان «خشونت ایرانی‌ها فصل را برای بازیکن الاهلی تمام کرد»، به انتقاد از مصدومیت «امین بن عمر» بازیکن تونسی الاهلی در دیدار مقابل تیم ملی ایران پرداخت.

این سایت نوشت: «امین بن عمر بازیکن خارجی الاهلی تا پایان فصل به خاطر مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست. باشگاه الاهلی بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی اعلام کرده است که زانوی بن عمر در دیدار تیم ملی این کشور آسیب دیده است و برای بهبودی، به سه تا چهار هفته زمان نیاز دارد؛ این یعنی اینکه فصل برای این بازیکن تمام شده است. امین بن عمر همراه تیم ملی تونس در دیدار تدارکاتی با ایران حضور داشت و در این مسابقه به خاطر خشونت بازیکن ایرانی (مسعود شجاعی) مصدوم شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد غیر مستقیم سایت عربستانی از مسعود شجاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..