تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب یک استقلالی به گلایه کی‌روش

رضا افتخاری در اقدامی جالب در گفت وگویی با مهدی تاج از اعلام ‌آمادگی باشگاه استقلال برای همکاری با تیم ملی خبر داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلا ل در گفت و گو با مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ضمن آرزوى موفقیت براى سربلندى تیم ملى ایران درجام جهانى روسیه، آمادگى باشگاه استقلال راجهت هرگونه همکارى با تیم ملى اعلام نمود و مقرر گردید جهت تقویت وآمادگى تیم ملى جلسه مشترکى باحضور مربیان تیم ملى و باشگاه هایى که درتیم ملى بازیکن دارند در محل فدراسیون فوتبال تشگیل گردد.
ضمن این که افتخارى در این گفت و گو کشور قطر را به عنوان میزبان در صورت دیداربا تیم هاى عربستانى در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

کی‌روش سرمربی تیم ملی در گفت و گوهای اخیر خود از ناآمادگی بازیکنان داخلی گلایه کرده بود و خواستار برگزاری اردوی 40 روزه شده بود آن هم درحالی که باشگاه ها به خصوص تیم هایی که ملی پوش دارند در کروان لیگ هستند و 4 تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی های حساسی دارند. روز گذشته اکثر مربیان داخلی نسبت به این صحبت های کی روش موضع گرفته بودند و شفر نیز به طور نامحسوس این موضوع را نقد کرد و امروز باشگاه استقلال خبر داده که قول همکاری همه جانبه به تیم ملی را به تاج داده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب یک استقلالی به گلایه کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..