تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه امیدواری به غیر خداوند سبحان چیست؟

دپویی عید ///////// نتیجه امیدواری به غیر خداوند سبحان چیست ؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مهمترین نیازهای انسان در دنیا امید داشتن و امیدواری به آینده است. اما این امید به جهات مختلفی امکان بروز و ظهور دارد.

گاهی اوقات انسان به علت های واهی امید می‌بندد، پول، مقام، خویشاوندان ، دوستان و ... تا اینها وی را پیشرفت دهند؛ غافل از اینکه امید اصلی در زندگی امید به خداوند سبحان است.

تنها خداست که برای انسان کافی است و فقط خدا است که می‌تواند انسان را از صعب‌العبورترین مسیرهای زندگی به سلامت بگذراند.

پیشوای متقیان امیرالمومنین علی (ع) در این باره می‌فرمایند : " هرکه به غیر خداوند سبحان امید بندد، امیدهایش را دروغ می‌یابد. "

همچنین در ادامه تصویر نوشته زیبایی از این سخن گران‌بهای حضرت علی (ع) را مشاهده می‌کنید :

دپویی عید ///////// نتیجه امیدواری به غیر خداوند سبحان چیست ؟

انتهای پیام/

عاقبت امید به غیر خدا چیست ؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه امیدواری به غیر خداوند سبحان چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..