تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه فرار متهم از دست ماموران در دادگاه! + فیلم

لحظه هدف قرار گرفتن متهم حین فرار از دادگاه + فیلم///////////////////////////دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار نافرجام یک متهم مواد مخدر را از یکی از دادگاه های تایلند به تصویر می کشد. این مرد 36 ساله که با باز کردن زنجیر پاهایش قصد فرار از دادگاه را داشت مورد هدف گلوله دو مامور نگهبان قرار گرفت و جان باخت.

این مرد به دادگاهی در استان "نان " منتقل شده بود و منتظر شروع جلسه دادگاه بود که ناگهان با باز کردن زنجیر پاهایش پا به فرار گذاشت. او بلافاصله  در بیرون دادگاه  سوار بر یک موتورسیکلت شد اما هنگام  تعقیب  و گریز ماموران مورد هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت. اتهام این مرد حمل 2112 قرص روانگردان  و 50 گرم ماده مخدر کریستال بود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در خصوص چگونگی فرار متهم از دادگاه در حال انجام است.

/انتهای پیام

فرار  مرگبار و نافرجام متهم مواد مخدر از دادگاه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه فرار متهم از دست ماموران در دادگاه! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..