تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «خداحافظ سالار» را جوانان باید بخوانند

همسر شهید باغبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مریم مهدی‌پور همسر شهید باغبانی در خصوص کتاب «خداحافظ سالار» به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کتاب بسیار جذابی بود و به ابعاد مختلف زندگی شهید همدانی می‌پرداخت. لازم است جوانان ما با خواندن این کتاب از سبک زندگی شهید  الگو بگیرند، بحث جهادی و بی‌توقع بودن ایشان هم موضوعات دیگر جذاب کتاب بود.

وی ادامه داد: دومین ویژگی این کتاب زندگی عاشقانه‌ ایشان با همسرشان است برخلاف تصور عموم مردم که فکر می‌کنند زندگی شهدا شاید کمی سرد باشد ولی با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند که اینطور نیست و عاشقانه هم می‌شود زندگی کرد و به عاشقانه بالاتر هم فکر کرد.

گفتنی است؛ کتاب زندگی نامه سردار همدانی با عنوان «خداحافظ سالار» در قطع رقعی در 512 صفحه بازگویی خاطرات همسر شهید سردار حسین همدانی است. کتاب به شکل اول شخص از دوران کودکی همسر شهید تا مقطعی از زندگی شهید همدانی روایت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «خداحافظ سالار» را جوانان باید بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..