تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولتمردان ما می توانستند كاری كنند كه ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام در جهان وجود ندارد

محسن رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره واکنش دولتمردان به تهدید آمریکایی خروج از برجام پیامی نوشت.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"آقای ترامپ چند ناو هواپیمابر وده ها ناوشكن را به سواحل كره شمالی نزدیک و چند ماه با رهبر كره شمالی جنگ لفظی کرد؛ اما كره شمالی فرصت را ازدست نداد، بمب هیدروژنی خود را آزمایش کرد، برد موشک هایش را ارتقا داد و چندین آزمایش موشكی را به سرانجام رساند.

کره حالا پس از همه این اقدامات، اعلام کرده که حاضر به مذاکره است و ترامپ هم با استیصال قبول کرده است. معلوم می شود اگر آقای ترامپ، كره را تهدید نمی كرد، آنها به بمب هیدروژنی دست نمی یافتند.

از طرفی حدود یک سال است که ترامپ، ایران را به خروج از برجام تهدید می کند. دولت ما اگر می خواست آمریكا از برجام خارج نشود، باید رفتار شجاعانه تری درپیش می گرفت. دولتمردان ما می توانستند كاری كنند كه ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام در جهان وجود ندارد".

محسن رضایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولتمردان ما می توانستند كاری كنند كه ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام در جهان وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..