تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مه غلیظ پرواز تهران - رامسر را لغو کرد

به گزارش شمانیوز، مدیر روابط عمومی فرودگاه رامسر گفت که پرواز امروز چهارشنبه تهران - رامسر به علت وجود مه غلیظ در این منطقه لغو شد.

ایمان پور رمضان افزود: پرواز شماره ۳۳۲۲ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) قرار بود امروز ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد رامسر ترک کند.

وی گفت: با توجه به این که پرواز‌های این فرودگاه رفت و برگشت است، قرار بود این پرواز پس از ورود به رامسر برای تهران مسافر گیری و حدود ۱۲ و ۴۵ دقیقه این فرودگاه را ترک کند که این پرواز هم باطل شد.

پیش از این نیز همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی خلبان هواپیمای ایران ایر حامل مسافران این مسیر پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد به علت شرائط نامساعد جوی و دید پائین نتوانست در فرودگاه رامسر به زمین بنشیند و بناچار به فرودگاه مهرآباد برگشت.

شرکت هواپیمائی آسمان و ایران ایر در حال حاضر در تمامی روز‌ها هفته به جز دوشنبه در مسیر تهران - رامسر و برعکس پرواز دارند.

هم اکنون هوای شهرستان‌های غرب مازندران ابری همراه با بارش پراکنده باران است.
غرب مازندران دارای ۲ فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسراست.

خبرگزاری ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مه غلیظ پرواز تهران - رامسر را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..