تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از روبوسی شفر با افاضلی تا دیدار شاگرد و استاد در سازمان لیگ

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نشست خبری هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، امروز ( چهارشنبه ) در سازمان لیگ برگزار شد و از خشم برانکو گرفته تا روبوسی شفر با خبرنگاران، این نشست دارای حواشی زیادی بود.

در این نشست، هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران پیش از حضور در نشست خبری هفته بیست و ششم لیگ برتر با برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روبه‌رو شد و با او خوش و بش گرمی داشت.

 برانکو و افاضلی رفاقت دیرینه ای با یکدیگر دارند و حتی در تیم ملی هم با هم همکاری می کردند و نکته جالب این است که نخستین امتیاز افاضلی در لیگ هفدهم هم مقابل پرسپولیس برانکو بود.

همچنین هومن افاضلی پس از نشست خبری اش، در حالی که در حال خروج از محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بود با شفر سرمربی استقلال روبرو شد و با او هم دقایقی به خوش و بش و گفتگو پرداخت.

همچنین شفر با تمامی خبرنگاران و عکاسان خوش و بش کرد.

قرار است در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سایپا و استقلال هم برابر نفت به میدان بروند.

انتهای پیام/

حواشی نشست خبری مربیان تیم های لیگ برتری پیش از هفته بیست و ششم لیگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از روبوسی شفر با افاضلی تا دیدار شاگرد و استاد در سازمان لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..