تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسی‌ها منتظر رای داد

پرسپولیسی ها منتظر رای دادگاه CASبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از محرومیت پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست این باشگاه به سوئیس رفت تا دیداری با مسئولان دادگاه CAS داشته باشد. دلیل سفر گرشاسبی به سوئیس تلاش برای رفع محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و او در این سفر با حضور در دادگاه CAS تلاش می‌کند تا با ارائه مدارک و اسناد مجوز فعالیت این باشگاه را در نقل و انتقالات پیش رو به دست بیاورد.

به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد که محرومیت اول در نقل و انتقالات زمستانی سال ۹۶ اعمال شد و حالا گرشاسبی پس از توافق با باشگاه ریزه اسپور در تلاش است تا دستور لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی را به دست بیاورد.

بر همین اساس، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نشست خبری امروز برانکو ایوانکوویچ در مورد سفر حمیدرضا گرشاسبی به سوئیس برای رسیدگی به پرونده شکایتی از باشگاه پرسپولیس در فیفا اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه می‌دانست دادگاه CAS قرار است امروز به پرونده باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند با رایزنی‌هایی که گرشاسبی انجام داد، به اتفاق وکلای باشگاه به سوئیس سفر کرد.

او ادامه داد: جلسه مربوط به این پرونده امروز در دادگاه CAS آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است. هر اتفاقی رخ دهد ما آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/

رای دادگاه CAS درباره پرسپولیس هنوز اعلام نشده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسی‌ها منتظر رای داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..