تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفتِ دایی، نرمشِ شفر و خشمِ برانکو

ورزش سه: درخواست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران مبنی بر در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش از تیم‌های باشگاهی ابعاد مختلفی خواهد داشت.


 همانطور که انتظار می‌رفت سوال اصلی خبرنگاران از مربیانی که امروز در سازمان لیگ درباره بازی های فردا صحبت می‌کردند درباره حرف‌های شب گذشته کی‌روش بود که با پاسخ‌های مختلفی همراه شد.

بین مربیان برانکو ایوانکوویچ مهمترین واکنش را به کی‌روش داشت و حتی شاید بیش از حد ممکن تند رفت. او در مصاحبه خود درباره لژیونرهای ناآماده تیم‌ملی صحبت کرد و همچنین مرخصی‌های متوالی کی‌روش را مورد نقد قرار داد. در عین حال علی دایی نیز با احترام نسبت به کی‌روش گفت که بازیکنانش را در اختیار وی قرار نخواهد داد و وینفرد شفر با وجود مخالفت با حرف‌های کی‌روش جملاتش را طوری انتخاب کرد که در جنگ سرمربی تیم‌ملی و مربیان باشگاهی سهیم نشود.

شفر در نشست خود اعلام کرد که انتظار دارد در جلسه‌ای با حضور کی‌روش درباره این مشکل صحبت کند اما از آنجایی که سرمربی تیم‌ملی هرگز روی خوشی به جلسه با مربیان باشگاهی نشان نداده ممکن است این واکنش تنها یک پاسخ احتیاط آمیز به حرف‌های کی‌روش باشد؛ اگرچه ممکن است کی‌روش باتوجه به نرمش شفر برای او سهمیه ویژه‌ای در نظر بگیرد که این مساله به سود این سرمربی و تیمش خواهد بود.

با هم واکنش این سه مربی که به همراه ذوب‌آهن بیشترین سهمیه را در بین بازیکنان تیم‌ملی دارند، مرور می‌کنیم.

واکنش شفر: باید با کی‌روش همراهی کنیم

من فقط درباره استقلال باید صحبت کنم و سرمربی سایر تیم ها نیستم. من در سه کشور سرمربی تیم ملی بودم و این راحت نیست که بازیکنان هر روز در باشگاه هستند و تنها چند روز در تیم ملی هستند. منظور کی روش را متوجه می شوم اما باید بگویم بازیکنان استقلال موضوعات زیادی را یاد گرفتند و برای حضور در جام جهانی آماده هستند. موفقیت تیم ملی و باشگاه ها برای فوتبال ایران اتفاق خوبی است. باید با کی روش همراهی کنیم و به دنبال برگزاری جلسه ای با او هستم تا دور یک میز بنشینیم. در جام جهانی 2002 با تیم ملی کامرون این کار را انجام دادیم و با مربیان باشگاهی صحبت کردیم تا چه کاری انجام دهیم که وضع تیم بهتر شود. باید با کی روش صحبت کنیم تا چه کاری انجام دهیم که بهترین تیم ملی به روسیه برود.

واکنش علی دایی: با احترام مخالفم

خوشبختانه یا بدبختانه نتوانستم بازی را ببینم و اظهارات آقای کی‌روش را هم نشنیدم که بخواهم درباره‌اش نظر بدهم. نظر ایشان محترم است اما ما به بازیکنانمان احتیاج داریم. پنج بازی حساس پیش رو داریم و می‌خواهیم در این بازی‌ها نتیجه بگیریم. مطمئن باشید ما همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌ایم و می‌کنیم اما الان زمانی نیست که بازیکنانم را ۴۰ روز در اختیار تیم ملی قرار دهم چرا که می‌خواهم از بازیکنانم به نحو احسن استفاده کنم. با احترامی که برای او و تصمیماتش قائلم، فکر نمی‌کنم بخواهد از ۴۰ روز قبل از جام‌جهانی بازیکنان را در اختیار بگیرد. آقای کی‌روش بعد از آخرین بازی ما در اردیبهشت، زمان کافی خواهد داشت.

واکنش برانکو: بعد از بازی فردا به مرخصی می‌روم!

اگر درست متوجه شده باشم بعد از بازی فردا باید به مرخصی سالانه برویم. قراردادم طوری است که تنها ۳۰ روز می‌توانم به مرخصی بروم. ظاهرا بازیکنان لژیونر خیلی آماده‌اند و مثل این که پرواز می‌کردند. آزمون، طارمی و انصاری‌فرد در بازی دیروز پرواز می‌کردند و بعد از نیم ساعت آن‌ها را در بازی نمی‌دیدم. آیا بازیکنان لژیونر هم در آن ۴۰ روز به اردوی تیم ملی می‌آیند؟ این را کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داخلی نمی‌توانند جلوی رونالدو ۱۰ بار به آسمان بپرند؟‌ تیم ملی دو جلسه تمرین داشته است. در دو جلسه چطور می‌توان این‌ها را تشخیص داد. من پاسخ این‌ها را نمی‌دانم و تنها سوال می‌پرسم. حتما می‌خواهد تمرین پرش بکنند تا بتوانند سر بزنند. نمی‌دانم شاید شما (خبرنگاران) پاسخ این سوال‌ها را بدانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفتِ دایی، نرمشِ شفر و خشمِ برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..