تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیته: بدون نیمار بازی کردن را تمرین کردیم

ورزش سه: تیته، سرمربی برزیل معتقد است بازیکنان این تیم بازی کردن بدون نیمار را برابر آلمان تمرین کرده اند.

برزیل دیشب موفق شد با تک گل گابریل ژسوس در خانه آلمان این تیم را مغلوب کند اما تیته معتقد است این نتیجه به منزله فراموشی باخت 1-7 سال 2014 نیست.

تیته: بدون نیمار بازی کردن را تمرین کردیم


تیته گفت: "نیمار که بهترین بازیکن برزیل است در این دیدار غایب بود و جای خالی او در تیم احساس شده اما ما یاد گرفتیم چگونه بدون او قدرتمند باشیم و بازی کنیم و این موضوع به بازتولید قدرت تیمی ما کمک کرد."

تیته معتقد است پیروزی در برلین به منزله فراموش کردن شکست 4 سال قبل در برزیل نیست. سرمربی سلسائو افزود: "آن نتیجه در تاریخ ماندگار بوده و من احساس می کنم که برخی از مردم حتی سعی می کنند از صحبت در مورد آن بازی اجتناب کنند.

زندگی اینگونه است و آن نتیجه مربوط به گذشته است و قرار نیست مردم آن شکست را به خاطر برد دیشب ما فراموش کنند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیته: بدون نیمار بازی کردن را تمرین کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..