تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی برنامه پژوهش‌های قرآنی و حدیث در دانشگاه آزاد

طالب‌تاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طراحی برنامه پژوهش‌های قرآنی و حدیث در دانشگاه آزادعبدالمجید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاددر گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های این پژوهشکده برای ترویج فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان، عنوان کرد: چندین برنامه جدی برای ترویج و تعلیم آموزه‌های قرآنی دانشجویان در نظر گرفتیم که به طور کلی شامل سه برنامه مطالعات قرآنی، پژوهش و مطالعات حدیثی و پژوهش‌های تطبیقی می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این برنامه‌ها 15 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه در پژوهشگاه فعالیت خواهند کرد تا روند اجرای کار با کیفیت بهتر دنبال شود.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد از دیگر برنامه‌های این پژوهشگاه برای ترویج فرهنگ قرآنی سخن گفت و اظهار کرد: صحیفه مبین فصلنامه‌ای است که پژوهشکده قرآن و عترت آن را منتشر می‌کند که استانداردهای لازم را از وزارت علوم دارد اما رتبه علمی پژوهشی به آن اختصاص داده نشده بود، بنابراین در تلاش هستیم، بتوانیم با رعایت شاخص‌های وزارت علوم این رتبه را کسب کنیم.

طالب‌تاش تصریح کرد: از سال 93 در 14 استان کشور همایش‌های سراسری سیره انبیاء و ائمه برگزار شد و با توجه به بازخوردهای مناسبی که از این همایش‌ها گرفتیم، 14 کتاب با موضوع سیره انبیاء و ائمه که رهنمودی برای زندگی انسان است، در دست انتشار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برنامه های دانشگاه آزاد برای ترویج فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی برنامه پژوهش‌های قرآنی و حدیث در دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..