تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – چهارشنبه ۸ فروردین!

دیدنی های روز چهارشنبه ۸ فروردین از بانوی سوری آواره جنگی در حال پخت نان در اردوگاه آوارگان سوری در بعلبک لبنان تا رای دادن در یک حوزه رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری مصر در شهر اسکندریه را ببینید :

دیدنی های روز چهارشنبه ۸ فروردین

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

بانوی سوری آواره جنگی در حال پخت نان در اردوگاه آوارگان سوری در بعلبک لبنان

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان آتش‌سوزی مهیب اخیر در شهر “کمروف” روسیه
در مقابل ساختمان سفارت روسیه در شهر کی‌یف اوکراین

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

سگ کوچک در حال کشیدن افسار “بلیندا” ماده گاو ۱۷ ساله ای که به رکورد عرضه ۱۵۰ هزار لیتر شیر دست یافته است/ آلمان

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

دختران چینی در حال چیدن برگ سبز چای- هانگژو

درباره چای شهر هانگژو بیشتر بدانید

برترین شهرهای چین از نظر فرهنگ چای به دو دسته تقسیم می‌شوند.
دسته اول شهرهایی هستند که به خاطر کشت چای در مناطق اطرافشان فوق‌العاده مشهور هستند. دسته دوم شهرهایی هستند که تاریخ و فرهنگ گسترده در مورد نوشیدن چای دارند. البته بعضی شهرها هر دوی این‌ها را دارند. نوشیدن چای در سرتاسر چین کاری بسیار محبوب است و مناطق مختلف چین روش‌های مخصوص به خود را برای این کار دارند.

چشیدن چای هانگزو (Hangzhou)
مکان: شرق چین، استان Zhejiang
چای مشهور: چای Dragon Well
نوع چای: چای سبز

بسیاری بر سر این موضوع که بهترین چای چین چای لانگجینگ دریاچه غربی (West Lake Dragon Well Tea) است اتفاق نظر دارند. این چای در تپه‌های اطراف دریاچه غربی در جنوب غربی هانگزو رشد می‌کند. هانگزو تاریخی پر بار به عنوان پایتخت امپراتوری داشته و محلی بوده برای تعطیلات پادشاهانی که از پکن می‌آمدند. بهترین چای چین نیز تاریخی هزار ساله را پشت سر گذاشته است. موزه چای هانگزو که در میان مزارع چای قرار گرفته است، تنها موزه چین است که به تاریخ چای اختصاص داده شده است.

دیدنی های روز چهارشنبه ۸ فروردین در فضای مجازی

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

گله‌داری زن چوپان در باریکه غزه

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

آیین‌های هفته مقدس مسیحیان کاتولیک در شهرهای مالاگا و زامورا اسپانیا

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردین

منهدم کردن یک ساختمان قدیمی در چنگدو چین

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردینرییس‌جمهوری کره جنوبی در بازدید از یک واحد نیروهای کره جنوبی مستقر در ابوظبی در جریان سفر رسمی ۴ روزه به امارات متحده عربی/عکس: یونهاپجزئیاتی از حضور رییس جمهور کره جنوبی در امارات

رییس‌جمهور کره جنوبی روز (سه‌شنبه) در جریان سفرش به امارات متحده عربی از سربازان نیروی ویژه کشورش که نظامیان اماراتی را آموزش می‌دهند، بازدید کرد. دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مون جائه این، رییس‌جمهور این کشور از مقر این نیروهای ویژه کره جنوبی در ابوظبی بازدید کرده است اما در جریان این بازدید خبرنگاران محلی اجازه پوشش خبری نداشتند.

نیروهای عملیات ویژه کره جنوبی از سال ۲۰۱۱ تاکنون در راستای یک برنامه تحت عنوان برنامه «برادر» اقدام به آموزش نیروهای نظامی اماراتی کرده‌اند.بعد از این بازدید رییس‌جمهور کره جنوبی از برج الخلیفه در شهر دبی که از آن به عنوان بلندترین برج جهان یاد می‌شود، بازدید کرده و در آنجا در یک مراسم ضیافت ناهار شرکت کرده و سخنرانی کوتاهی نیز درباره روابط کشورش با امارات متحده عربی ایراد کرد.

کره جنوبی در حال حاضر در یک پروژه ۲۰ میلیارد دلاری ساخت نیروگاه اتمی در امارات مشارکت دارد.

دیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردینعیادت ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه از مجروحان حادثه آتش‌سوزی ۳ روز پیش در یک مرکز خرید بزرگ در شهر ” کمروف ” روسیه/ عکس: ایتارتاسچزئیاتی از آتش سوزی در کمروف روسیه

بر اثر آتش سوزی در یک مرکز خرید در شهر کمروف (Kemerovo) روسیه دست کم ۳۷ نفر جان خود را از دست دادند. در این حادثه، همچنان از سرنوشت ۶۹ نفر از جمله چهل کودک اطلاعی در دست نیست.

اداره تحقیقات روسیه اعلام کرد:
درحال حاضر مرگ ۳۷ نفر تایید شده است و جستجو برای یافتن دیگر قربانیان احتمالی ادامه دارد.

مرکز ملی مدیریت بحران اعلام کرد:
حدود ششصد و شصت نفر از نیروهای امدادی مشغول مدیریت این حادثه هستند. به گفته این مرکز، بیش از چهل کودک در جریان این حادثه ناپدید شده اند.

ولادیمیر پوچکوف وزیر امور شرایط غیرمترقبه روسیه گفت:
آتش نشانان به علت گرمای بسیار بالای بخش هایی از مرکز خرید قادر به دسترسی به همه سالن ها و بخش های آن نیستند. احتمال ریزش برخی طبقات به علت آتش سوزی و ادامه روند مقابله با آتش وجود دارد. کمروف یک شهر صنعتی استخراج زغال سنگ در سیبری واقع در سه هزار و ششصد کیلومتری شرق مسکو است.

تصاویر و دیدنی های روز چهارشنبه ۸ فروردیندیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردینفوتبال روبات‌ها در حاشیه نمایشگاه روبوکاپ در شنیانگ چیندیدنی های روز چهارشنبه 8 فروردینرای دادن در یک حوزه رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری مصر در شهر اسکندریه/عکس: رویترز

عصر ایران – آوای بورالان – ایسنا – خبرگزاری صدا و سیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – چهارشنبه ۸ فروردین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..