تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستندی درباره زندگی بعد از طلاق زن‌ها

مستندی درباره زندگی زن های مطلقه پس از طلاق/چالش های درونی و برونی آن ها نشان داده می شودفرشاد اکتسابی مستند ساز درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت مستند بلندی درباره زن‌ها را در دستور کار دارم که چالش‌ها و اتفاقات پس از طلاق را نشان می‌دهم.

وی افزود: برخی از این چالش‌ها درونی است و به روحیات، حس ها و درونیات آنها ربط دارد اما در ادامه پرداختن به چالش‌های بیرونی خواهد بود که به مسائل و درگیری‌هایشان با خانواده، جامعه، اطرافیان و حضانت بچه مربوط می‌شود.

اکتسابی عنوان کرد: این مستند کاملا کارشناسی شده هم مشکلات را نشان می‌دهد و هم راهکار ارائه خواهد داد.

این مستندساز تصریح کرد: این مستند که نام آن را هنوز مشخص نکردیم بیش از 60 دقیقه خواهد بود و کاملا بصورت مستقل ساخته می شود و همکاران ما در ساخت آن کاملا دوستانه همکاری می‌کنند.

این کارگردان اظهار داشت: این فیلم براساس یک راوی پیش می‌رود و این راوی در حقیقت زنی مطلقه‌ای است که خودش درگیر مشکلات شده و قصه از جایی شروع می‌شود که زمان ثبت امضای طلاق او در محضر است.

اکتسابی گفت: فیلمنامه این فیلم با همکاری دکتر فرزانه احمدی در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و پس از اتمام این مرحله توسط هستی جعفری نگارش می شود. علاوه بر تهیه کنندگی مشترک با مهراد امین،کارگردانی این مستند بر عهده خودم است.

گفتنی است؛ تصویربردار:مهراد امین، تدوین:فرشاد اکتسابی، دستیار تصویربردار:یاسر زمانی، صدابردار:حامد حسین زاده و دستیار تدوین: ایمان اکتسابی از دیگر عوامل سازنده این مستند هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستندی درباره زندگی بعد از طلاق زن‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..