تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان 0 - برزیل 1/پیروزی سلسائو مقابل ژرمن ها، مرهمی برای زخم 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از مهمترین دیدارهای دوستانه ملی، تیم ملی برزیل در برلین مهمان تیم ملی آلمان بود که موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

تک گل سلسائو را گابریل ژسوس در دقیقه 37 به ثمر رساند.

آخرین دیدار دو تیم به چهار سال قبل و جام جهانی 2014 برزیل برمی گشت که آلمان در دیداری تاریخی با نتیجه هفت بر یک برزیل میزبان را تحقیر کرد.

با این نتیجه روند شکست ناپذیری ژرمن ها نیز شکسته شد. آخرین شکست مانشافت به مسابقات یورو 2016 برمی گشت و پس از آن این تیم در هیچ مسابقه ای شکست نخورده بود.

انتهای پیام/

پیروزی برزیل مقابل آلمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان 0 - برزیل 1/پیروزی سلسائو مقابل ژرمن ها، مرهمی برای زخم 4 سال قبل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..