تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین شیوه نامه‌های استاندارد برای ارائه واحد‌های مهارت محور داروسازی در سال ۹۷

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریف زاده دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی با اشاره به اقدامات دردست انجام این دبیرخانه در سال آینده از تدوین شیوه نامه‌های استاندارد برای ارائه واحد‌های مهارت محور در ابتدای سال ۹۷ خبرداد و اظهار کرد: هدف از این برنامه فعالسازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی کریکولوم داروسازی جهت ارتقای دانشجویان داروسازی خواهد بود.

 شریف زاده اظهار کرد: بدین منظور کارگروه‌های تخصصی مسئولیت تدوین دستورالعمل‌های اجرایی دقیق برای برگزاری واحد‌های مرتبط را بر عهده خواهند داشت.

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی متدولوژی ارتباط با صنعت-کارآموزی و کارورزی صنعت-کارآموزی داروخانه شهری و بیمارستانی-کارآموزی داروسازی بیمارستانی-ملزومات و تجهیزات پزشکی-مواد خوراکی و مکمل‌های تغذیه‌های و دارویی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی را از جمله این واحد‌ها برشمرد.

شریف زاده افزود: این شیوه نامه پس تدوین و تکمیل فرآیند‌های آن جهت اجرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

شیوه نامه استاندارد برای ارائه واحدهای مهارت محور در ابتدای سال 97 اجرایی خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین شیوه نامه‌های استاندارد برای ارائه واحد‌های مهارت محور داروسازی در سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..