تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پی 20 و پی 20 پرو در مقابل پی 10 و پی 10 پلاس: چه چیز تغییر کرده است؟

هواوی دقایقی پیش هواوی پی 20 و پی 20 پرو را رونمایی کرد اما این گوشی‌ها چه تغییری نسبت به نسل قبل کرده‌اند؟

هواوی در دو گوشی جدید خود با نام‌های هواوی P20 و P20 Pro تمرکز ویژه‌ای روی دوربین داشته است و تلاش کرده تا بازده دوربین در شرایط مختلف را بهبود دهد. دوربین این گوشی‌ها موفق شده است بالاترین امتیاز تا به امروز را از DXOMark بگیرند. دکسومارک امتیاز ۱۰۲ را به دوربین هواوی پی ۲۰ و امتیاز ۱۰۹ را به پی ۲۰ پرو داده است. 

هواوی برای اولین بار در بین دوربین گوشی‌های شناخه شده از آرایه‌ای از سه حسگر دوربین در هواوی P20 استفاده کرده اما P20 همچنان ماژول دوگانه دارد. 

دوربین اصلی پی ۲۰ یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی RGB با پیکسل‌های 1/2.3″ اینچی با لنز ۲۷ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور دوم همچنان سیاه‌‌وسفید ۲۰ مگاپیکسلی است که ابعاد پیکسل‌های آن به 1/2.78″ رسیده و یک لنز ۲۷ میلی‌متری با دیافراگم f/1.6 روی آن قرار داده شده است. 

در پی ۲۰ پرو شاهد استفاده از یک دوربین 40 مگاپیکسلی هستیم که ابعاد پیکسل‌ها در آن  1/1.73″ است و لنز ۲۷ میلی‌متری آن دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین دوم این گوشی ۲۰ مگاپیکسل سیاه‌وسفید و مشابه با پی ۲۰ است. اما هواوی از یک حسگر سوم نیز در این گوشی بهره برده که سنسور ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1/4.4″ بهره می‌برد. این دوربین دارای لنز تله ۸۰ میلی‌متری با f/2.4 است تا بتوانید از دوربین خود برای ثبت تصاویر ماکرو، پرتره‌های بهتر و بزرگنمایی سه برابر بهره ببرید. پی ۲۰ پرو می‌تواند با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری حرکت آهسته بگیرد.

پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو نیز مانند دیگر گوشی‌های بازار به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده اند و به همین دلیل سایز نمایشگر پی ۲۰ به ۵.۸ اینچ و پی ۲۰ پرو نیز به نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز شده است. هر دو نمایشگر رزولوشن 2240 در 1080پیکسل دارند.

مقایسه مشخصات فنی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو را با نسل قبل در ادامه مشاهده کنید:

نظر شما در باره‌ی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پی 20 و پی 20 پرو در مقابل پی 10 و پی 10 پلاس: چه چیز تغییر کرده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..